סוכם: תוספת של 28 מכשירים רפואיים מיוחדים למערכת הבריאות

    צבי טסלר No Comments on סוכם: תוספת של 28 מכשירים רפואיים מיוחדים למערכת הבריאות

    השרים סיכמו על עדכון תקנות מכשירים מיוחדים, שיביא לתוספת משמעותית של מכשירים רפואיים מתקדמים למערכת הבריאות. התקנות העדכניות יפורסמו בימים הקרובים להערות הציבור, ויוגשו לאישור ועדת הבריאות של הכנסת

    בית חולים. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר, אביגדור ליברמן ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, סיכמו על תוספת של 28 מכשירים רפואיים מיוחדים חדשים למערכת הבריאות שישפרו את הנגישות לבריאות בפריפריה ויביאו לקיצור תורים לבדיקות בכל הארץ.

    השרים סיכמו היום (חמישי) על עדכון תקנות מכשירים מיוחדים, שיביא לתוספת משמעותית של מכשירים רפואיים מתקדמים למערכת הבריאות. התקנות העדכניות יפורסמו בימים הקרובים להערות הציבור, ויוגשו לאישור ועדת הבריאות של הכנסת.

    על פי הסיכום יתווספו למערכת הבריאות:
    – 13 מכשירי CT
    – 9 מכשירי MRI
    – 2 רובוטים לניתוחים מורכבים
    – 4 תאי לחץ ומכשירים נוספים. עוד סוכם בין השרים על הסרת המגבלה על הצטיידות במכשירי CT דנטלי.

    מדובר בגידול של עשרות אחוזים במספר המכשירים המיוחדים, מהלך שעשוי לשפר משמעותית את הנגישות והזמינות לשירות רפואי מתקדם בפריפריה ובאזורים שסובלים מפערים בשירותי בריאות.

    מנכ״לית מכבי שירותי בריאות, סיגל דדון-לוי הגיבה: "אני מברכת על כך שהמדינה החליטה להקצות מכשירים רפואיים מיוחדים לקופות החולים. זו החלטה חשובה שתסייע לקיצור התורים ל-MRI ברחבי הארץ. מכבי שירותי בריאות נערכת להפעיל בהקדם את מכשירי ה-MRI לטובת מטופלי מכבי בפריסה ארצית".



    0 תגובות