"שבוע ההייטק החרדי 2" הגיע לסיומו: צפו בהכרזה על שמות הזוכים

    אתר קול חי No Comments on "שבוע ההייטק החרדי 2" הגיע לסיומו: צפו בהכרזה על שמות הזוכים

    באירוע הסיום של "שבוע ההייטק החרדי 2" של "קול חי" שהתקיים אמש (חמישי) במלון רמדה בירושלים, הוכרזו שמות הזוכים בתחרות בקטגוריות השונות. במקום הראשון, בקטגוריית בחירת הקהל זכו הרב ערן גולדפרב ואלי ממן מ'הסטארט-אפ' "טרנזיט", שיקבלו את הפרס מתנת "פיוז טי". תיעוד מיוחד מאירוע הסיום של "שבוע ההייטק החרדי 2" זוכה נוסף בקטגוריית בחירת הקהל …

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע הסיום של "שבוע ההייטק החרדי 2" של "קול חי" שהתקיים אמש (חמישי) במלון רמדה בירושלים, הוכרזו שמות הזוכים בתחרות בקטגוריות השונות.

    במקום הראשון, בקטגוריית בחירת הקהל זכו הרב ערן גולדפרב ואלי ממן מ'הסטארט-אפ' "טרנזיט", שיקבלו את הפרס מתנת "פיוז טי".

    תיעוד מיוחד מאירוע הסיום של "שבוע ההייטק החרדי 2"

    זוכה נוסף בקטגוריית בחירת הקהל הוא יצחק קימל מ'בייטון'.

    הזוכה בקטגוריית 'תגלית השנה' בהייטק החרדי הוא יונתן הלר מ'הסטארט-אפ' "מקווה טק" שמטהר בריכות מים בלי כלור.

    הזוכה בקטגוריית 'חביב השופטים', הוא איציק אלגריסי מ'ליסט' – סטארט אפ שמנתח את תוחלת החיים של אנשים לצרכי ביטוח ודברים מסוג זה.

    לחצו כאן לפרקים הקודמים של "שבוע ההייטק החרדי 2"

    הזוכים בקטגוריית 'הסטארט-אפ החדשני והמרענן של השנה': מתי דייטש ומשה רייסנר מהסטארט-אפ 'פונדו'.

    בתום שבוע מרתק שבו נחשפו מאות אלפי המאזינים לעולם ההייטק בדגש על זה החרדי, התקיים אמש (חמישי) אירוע הסיום לשבוע ההייטק החרדי עונה 2, שהועבר בשידור חי ממלון רמדה בירושלים. במשך ארבע שעות השתתפו בוועידה בכירי עולם ההייטק לצד קהל אנשי תעשייה רבים. את הפאנל הפוליטי הנחה איש התקשורת אבי מימרן שארח נציגי ציבור בכירים בפוליטיקה החרדית והישראלית.

    בכנס התארח ד"ר עמי אפלבאום, יו"ר רשות החדשנות ונערכת תחרות "סטארטאפ השנה" במסגרתה הוצגו ששה רעיונות שעלו לגמר התחרות להזנקים מיוחדים בפני חבר של  שופטים. בפאנל השתתפו יזהר שי, שר המדע וטכנולוגיה לשעבר, משקיע הייטק, ושותף בקרן דיסרפטיב. הרב פרופ' שלמה קליש, מייסד קרן ההשקעות ג'רוזלם גלובל וונצ'רס. והמשקיע אריק קליינשטיין מייסד שותף של קרן ההשקעות גלילות קפיטל.

    בנוסף, מנכ"ל ומייסד קמא טק משה פרידמן ואיש קול חי אריאל ברמן אירחו פאנל נוסף של בכירי ההייטק בישראל על שילוב חרדים בהשתתפות אביעד שוורץ, מנהל תחום תעסוקת חרדים, זרוע העבודה ומשרד הכלכלה. עידן טנדלר, סגן נשיא בחברת פאלו אלטו נטוורקס. ועידן נמני, מנכ"ל חברת רבטק.

    בפאנל ״סיפורי הצלחה של הסייבר החרדי״ השתתפו ישראל גורט, מייסד שותף של חברת רפלקטיז וישראל גרוס, מייסד שותף של חברת L7.

    שבוע ההייטק החרדי בקול חי מתקיים בצל מגמת העלייה המתמדת של שוק ההייטק החרדי. רבים מאד מקרב הציבור החרדי אשר יצאו בברכת הרבנים לשוק העבודה, מתפרנסים בכבוד בתחום היזמות ומסלולים רבים ומותאמים כמו גם מקומות עבודה המתאימים לציבור שומרי התורה והמצוות, מצויים בפריחה.

    מספר הולך וגובר של מגמות מיוחדות ומסלולים מיוחדים לקידום נשים חרדיות בהייטק מתקיימים בסמינרים ברחבי הארץ בברכתם של גדולי ישראל, בשיתוף עם קמא-טק וחברות ההייטק הגדולות בארץ, ובשנים האחרונות ישנם סיפורי הצלחה רבים וצמיחה מהירה של התחום.

    ואכן, בענף ההייטק ניכרת השתלבות גוברת והולכת של חרדים, הן כשכירים בחברות גדולות בינלאומיות והן בתחום היזמות והסטארטאפים. המדינה מצידה מעודדת אף היא את תחום ההייטק החרדי, ובשילוב מרכיבים אלו, צומח התחום ורבים מבקשים להמשיך ולהשתלב בתעשייה.



    0 תגובות