הותר לפרסום שמו של סא"ל מ' שנהרג בפעילות ברצועה ב-2018

    קובי פינקלר No Comments on הותר לפרסום שמו של סא"ל מ' שנהרג בפעילות ברצועה ב-2018

    צה"ל חושף את שמו ואת תמונתו של סא"ל מ' ז"ל אשר נפל במהלך פעילות מבצעית ברצועת עזה: סגן-אלוף מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל מחורפיש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר צה"ל חושף הבוקר (ראשון) את שמו ואת תמונתו של קצין צה"ל, סגן-אלוף מחמוד ח'יר אל-דין ז"ל, בן 41 בנופלו. מחמוד ז"ל בן בכור להוריו אחמד ונזירה, היה נשוי לנאהד ואב לשני בנים.

    סא"ל מחמוד ז"ל שירת כקצין, לוחם וכמפקד במערך המבצעים המיוחדים באגף המודיעין. מחמוד ז"ל נפל במהלך פעילות מבצעית מיוחדת ברצועת עזה בג' בכסלו התשע"ט, 11 בנובמבר 2018.

    הוא הציל את חבריו כשנהרג בפעולה מבצעית חשאית בעת שנכנס עם חייליו לפעולה חשאית בעומק שטח רצועת עזה, במהלכה התפתחו חילופי אש בין אנשי הכוח המיוחד לפעילי טרור פלסטינים.

    לאחר שעלה חשש שנחשפו על-ידי כוח חמאס, מפקד הכוח קיבל את ההחלטה לפעול באש חיה שפגעה בשוגג בקצין והביאה למותו. שמו נודע עד להיום כסגן אלוף מ'. מדובר בהרוג הבכיר ביותר של צה"ל מאז "צוק איתן".

    הרמטכ״ל, רב-אלוף אביב כוכבי העניק לסא״ל מ׳ לאחר נופלו, ציון לשבח על פעילותו במבצע זה, לאחר שהפגין אחריות, מנהיגות, קור רוח, ואומץ לב עילאי תחת אש על מנת להגן על חבריו, מתוך יוזמה וחתירה למגע.



    0 תגובות