חה"כ יואב קיש: "מתברר שתיקי נתניהו הם נגד הפרקליטות"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ יואב קיש: "מתברר שתיקי נתניהו הם נגד הפרקליטות"

    חה"כ יואב קיש לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": ""אני חושב שלאט מתברר שתיקי נתניהו זה תיק נגד הפרקליטות. הם היו להוטים מדי" | "הידרדרות מוחלטת כשממשלה שנשענת על רע"מ, תנועת האחים המוסלמים שעושים הכל כדי להחליש אותנו"

    צילום: פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת יואב קיש,  בראיון לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני חושב שלאט מתברר שזה תיק נגד הפרקליטות. אנחנו רואים יותר מדי סימנים ללהיטות יתר, היו להוטים מדי, איך אמרו לפילבר? תביא משהו נגד נתניהו מחפשים את נתניהו בדרכים לא דרכים וזה לא ילך להם"

    "מנסים לשבור אותו בתרגילים מלוכלכים כמו ניר חפץ, בהתחלה הייתה הפגישה בינו לבין נתניהו בה נטען כי הוא התבקש לתת טובות הנאה ועכשיו נשאר רק תנועת היד. אין כאן תיק, אין כאן כלום, בסוף זה יישאר נגד הפרקליטות. אני מאוד מקווה שמערכת המשפט והשופטים, למרות שיהיה קשה לפעול בניגוד לכוונות המכוון – מקווה שיהיה להם את האומץ לפסוק נגד הפרקליטות.

    על הפרשת חה"כ לשעבר, יום טוב כלפון אמר קיש: "זה לא עריקים זה אנשים שיחזרו בתשובה. יום טוב היה מגדולי נאמניו של בנט אבל ברגע האמת הוא זרק אותו בלי להוקיר לו טובה. הוא נורווגי וזה הבעיה שאין להם יכולת דעה בכנסת, וזה מה שהקואליציה עשו – הכניסו 20 כאלו לכנסת". במענה לשאלת המראיין על ההצבעה לכהונת מתן כהנא כשר דתות בשנית: "כמו שפתחתי, עידית סילמן חזרה למקומה הטבעי והנכון, היא שלמה עם זה. טקטית היא מנהלת את הצבעותיה אבל אני בטוח שהיא יודעת מה טוב לציבור ולעם ישראל"

    "נורא ואיום. יש כאן הידרדרות מוחלטת כשממשלה שנשענת על רע"מ, תנועת האחים המוסלמים שעושים הכל כדי להחליש אותנו. מעבר לזה שהיא פועלת להחליש אותנו הם רוצים להפוך אותנו למדינת כל אזרחיה. מיטה ליד חיילים שנפצעו מטפלים במחבלים מג'נין שפגעו בהם. הם רוצים לשנות, ואנחנו לא ניתן להם"

    על חוק הלאום אמר חבר הכנסת מהליכוד שהעביר את החוק בעבר: "חוק הלאום לא פוגע בעדה הדרוזית בשום כלום. גם הדרוזים מודים בזה, אין להם שאיפות לאומיות הם רוצים להיות עם היהודים בברית דמים. זה לחץ של הערבים לשנות אני מסכים שצריך חוק מיוחד לחיזוק מעמדם. זה כניעה של ליברמן לרע"מ.

    על ההכחשה של יו"ר רע"מ על זה שיום טוב כלפון לא נדחק לבקשתו אמר קיש: "מנסור עבאס שקרן, משקר כל הזמן. אני לא מאמין למילה שלו. אני מסכים ללכת למכונת אמת. הוא טוען שהיה לו משא ומתן איתי לא היה ולא נברא הוא משקר כמו שהוא נושם"



    0 תגובות