"מכבדים זה את זה": מי עומד מאחורי הקמפיין המפתיע בערים החרדיות?

    עפר גדנקן No Comments on "מכבדים זה את זה": מי עומד מאחורי הקמפיין המפתיע בערים החרדיות?

    ציטוטים מגדולי ישראל בנושא כבוד הזולת על רקע מדורת ל"ג בעומר ממלאים את לוחות המודעות בערים החרדיות * בחטיבת 'גיל סטריט' מבית 'גיל גרופ' העומדת מאחורי הקמפיין הייחודי מסבירים: "שמחים לתרום מעט משטחי הפרסום לקידום שיח של כבוד וסובלנות"

    21:51
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on הרב שווינגר: "עולם הישיבות ישרוד גם בלי תקציב"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נוהגים כבוד זה בזה: העוברים והשבים בחוצות הערים החרדיות הופתעו לגלות מודעות רחוב מסוגננות ובהן ציטוטים ואמרות מגדולי הדורות בנושא אהבת חינם וכבוד הזולת. הקמפיין שעוצב על רקע תמונת מדורת ל"ג בעומר, מתכתב עם תקופת ימי הספירה הנהוגים בה דיני אבלות על פטירת תלמידי רבי עקיבא – שלא נהגו כבוד זה בזה. בין הציטוטים המופיעים במודעות ניתן למצוא את אמרות מאת התנא דבי אליהו  – "מה אני מבקש מכם, שתהיו מכבדים זה את זה", רבי אלימלך מליז'נסק זי"ע – "שנראה כל אחד מעלת חברינו ולא חסרונם", הראי"ה קוק זצ"ל – "מוטב שאכשל באהבת חינם ולא בשנאת חינם", ועוד.

    מאחורי הקמפיין עומדת חטיבת 'גיל סטריט' מבית 'גיל גרופ', זכיינית מודעות הרחוב הגדולה במגזר החרדי. בחברה מסבירים, כי הרעיון בא מתוך חיבור לקהילה ורצון לתרום לאווירת הסובלנות והכבוד ההדדי, בייחוד בימים בהם אנו מצווים להתחזק בנושאים אלו. יצוין, כי הקמפיין מתפרסם  בלוחות המודעות ובמגוון מדיות נוספות שהתגייסו למיזם

    דוד גלפרין, בעלים של קבוצת 'גיל גרופ' אמר: אני שמח לתרום מעט משטחי הפרסום עבור קידום ערכים חשובים שבין אדם לחברו. אנו נמצאים בתקופה של מתיחות חברתית גדולה וכחברה המובילה את תחום מודעות הרחוב במגזר החרדי יש לנו גם אחריות לשיפור השיח ולהעלאת המודעות לכבוד הדדי. הקמפיין מציג בצורה מרהיבה את אמרות גדולי ישראל עליהם גדלנו, וגורם לנו להרהר ולהתחזק בהם".

    חטיבת 'גיל סטריט' מבית גיל גרופ היא הזכיינית המובילה בתחום מודעות הרחוב בריכוזים החרדיים, וחולשת על מעל 1,000.  החברה מתמחה בהפקה והדבקת מודעות בפריסה ארצית עבור חברות גדולות, משרדי פרסום, רשתות שיווק ועמותות, וכן מספקת שירותי דיוור ישיר וקד"מ במגזר החרדי, שלטי חוצות גדולים, כמו תחנות אוטובוס, נקודות מכירה ומכוונים.



    0 תגובות