פריחה בעונת המעבר? יש מה לעשות

    עפר גדנקן No Comments on פריחה בעונת המעבר? יש מה לעשות

    האביב כבר כאן, ואיתו השדות הפורחים ויחד איתם התגברות תופעות אלרגיות שבאות לידי ביטוי בין היתר בעור מגורה, יבש ואדמומי. איך בכל זאת ניתן למזער את התופעה?

    20:51
    28.03.24
    פנחס בן זיו No Comments on המערכת הפוליטית כמרקחה: קריאות לפרישה מהממשלה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

     ילדים רבים סובלים מתופעות אלרגיות שונות, המתגברות דווקא בעונת האביב והפריחה. תופעות אלה עלולות לפגוע בשגרת היומיום ובאיכות החיים של מי שסובלים מהן.

    בפלקסיטול אנו מבינים את האתגרים והצרכים היומיומיים של ילדים הסובלים מעור יבש, רגיש ומגורה העלול להיות בעייתי. אנו מבינים כי לשמירה על עורו של ילדך וטיפולו ביומיום ובמיוחד במהלך התקפי אלרגיה ויובש נדרש יותר מקרם אלא סדרה הנותנת מענה מקיף.

    לכן יצרנו את סדרת  מוצרי פלקסיטול ילדים (Flexitol Kids) לעור מגורה יבש ואדמומי, המכילים רכיבים צמחיים כגון: קלנדולה, שמן מנטה ושיבולת שועל, רכיבים הידועים כמקלים על גירויים, גרד, אדמומיות ויובש.

    • שמפו ותרחיץ טיפולי היפואלרגני ומזין שאינו מגרה את העור. מוצר אחד המכיל גם תרחיץ לגוף וגם שמפו לראש, לשימוש במקום הסבון והשמפו הרגילים לניקיון של עור הגוף והקרקפת בעל נוסחה עדינה לשימוש בתינוקות מיום היוולדם (מגיל 0) ובילדים.
    • תחליב לחות טיפולי להקלה והרגעה של עור יבש ומגורה, בעל פורמולה עדינה ובטוחה המגבירה את הלחות במשך 24 שעות , להזנה, הרגעה והגנה על עור ילדך, מתאים לשימוש יומיומי ולאחר מקלחת.
    • קרם טיפולי להקלה והרגעה של עור יבש מגורה ואדמומי בזמן התקפיי יובש וגרד בעל נוסחה עדינה, בטוחה ויעילה לשימוש בתינוקות מיום היוולדם (מגיל 0) ובילדים.
    • קרם פנים טיפולי שנמצא יעיל לטיפול בעור יבש, אדמומי ומתקלף. ללא בישום, ללא חומרי צבע ועם PH מאוזן.

    מוצרי פלקסיטול ילדים מיוצרים ללא חומרים מגרים סינתטיים, ואינם מכילים פרפין, פרבנים, צבעים מלאכותיים ובישום סינתטי.  זאת מכיוון שאנו מבינים שאתם כהורים רוצים להקל על ילדכם בצורה יעילה ובטוחה.



    0 תגובות