בנט: "מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל – דמו בראשו"

    איתי גדסי 1 Comment on בנט: "מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל – דמו בראשו"

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערכת מצב בחטיבה המרחבית אפרים ביהודה ושומרון, יחד עם הרמטכ"ל, מפקד פיקוד המרכז ובכירים נוספים. "מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל – דמו בראשו"

    בנט ביהודה ושומרון צילום: קובי גדעון/ לע"מ
    21:42
    28.03.24
    מוטי הלפרין No Comments on ‏דרעי זעם על סמוטריץ', נתניהו הבטיח: "ארגיע אותו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (שלישי) בחטיבה המרחבית אפרים ביו"ש יחד עם הרמטכ"ל, רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד פיקוד מרכז, אלוף יהודה פוקס, מפקד אוגדת איו"ש, תא"ל אבי בלוט, מח"ט מנשה, אלוף-משנה אריק מויאל, ובכירים נוספים.

    תחילה קיים ראש הממשלה הערכת מצב מבצעית ולאחר מכן קיבל סקירה על הפעילות לסיכול הטרור בחטיבת אפרים בפרט, ובאיזור יהודה ושומרון בכלל.

    צילום: קובי גדעון/ לע"מ

    בנט: "סיימתי כרגע ביקור בחטיבת אפרים עם הרמטכ"ל וצמרת פיקוד המרכז. ההנחיה היא ברורה – לפגוע במחבלים בכל מקום שבו נמצאים, עם כל סוגי האמל"ח.

    צילום: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: בן פרץ/ לע"מ

    צילום: קובי גדעון/ לע"מ

    "אנחנו נותנים את כל הגב לצה"ל ולמשטרת ישראל לפגוע בכל מחבל – בירושלים, ביהודה ושומרון, ובכל מקום אחר בארץ. מי שמרים יד על אזרח ישראל או חייל צה"ל – דמו בראשו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      וואלה?
      בנט?
      אתה שומע מה שאתה אומר?
      רגע אז בוא נזכיר לך משהו לא יישן בכלל, הפיגוע באלעד מה עם המחבלים שהרימו לא רק יד אלא גרזן על אזרחים ישראליים חפים מפשע איפה הדם בראשם???????? אנחנו רוצים לראות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      חלאסס דיבורים!
      תתחיל לעשות מעשים!