הרב יעקב חיים מילר: "רק ברגע האחרון הבינו את חשיבות ההתכנסויות"

    אסתי פלד No Comments on הרב יעקב חיים מילר: "רק ברגע האחרון הבינו את חשיבות ההתכנסויות"

    הרב יעקב חיים מילר, מעסקני מירון: "המינהלת כל הזמן אמרו אתה יכול לעשות מתחמים בהר, אנחנו לא נפריע אבל אנחנו נתקלנו בבירוקרטיה של המועצה ואני פניתי לפרויקטור להתערב, לא עשו את זה ורק ברגע האחרון הבינו שזה גורם לכאוס בציבור וביום ראשון נזכרו להוציא חוות דעת דעת משפטית"

    צילום: David Cohen/Flash90
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרב יעקב חיים מילר, מעסקני מירון שוחח הערב (שלישי) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית. "אני 17 שנים מעורה בעניינים הלוגיסטיים במירון. פעלנו לא מעט כדי ש-60-70 אלף איש יוכלו להגיע לפה בהידברות ובתיאום ולקיים את המסורת במושב למטה וזמן קצוב במעלה ההר. לצערי עד לפני שבוע הם הסתכלו על זה כמשהו שולי ורק לפני שבוע הם הבינו שהם לא סיפקו צרכים לקהילות שהן 50-60% מבאי ההילולא".

    לדבריו "אני חושב שכל המערך שהכינו פה, כל ה-105 מיליון ש"ח לא ישמשו יותר מ-50 אלף איש. מערך ההסברה רק הפחיד והרחיק את האנשים. אני מדבר עם אנשים שקנו כרטיסים ובסוף הגיעו לפה היום ושלשום בגלל הפחד ממה שיקרה. אני לא חושב שהדרך היא אלימות, אבל שיבינו שהתיאום עם הקהילות הוא חשוב, לפחות לפעם הבאה. לדעתי רוב הציבור לא יגיע. הקהילות רצו שטח התכנסות".

    הוא הוסיף וסיפר: "המינהלת כל הזמן אמרו אתה יכול לעשות מתחמים בהר, אנחנו לא נפריע אבל אנחנו נתקלנו בבירוקרטיה של המועצה ואני פניתי לפרויקטור להתערב, לא עשו את זה ורק ברגע האחרון הבינו שזה גורם לכאוס בציבור וביום ראשון נזכרו להוציא חוות דעת דעת משפטית שהמועצה לא צריכה לדרוש את זה".



    0 תגובות