האירועים והדיווחים: שידור חי מאולפן "קול חי" בהר מירון | צפו

    אבי יעקב 12 Comment on האירועים והדיווחים: שידור חי מאולפן "קול חי" בהר מירון | צפו

    גם השנה ויותר מתמיד, "קול חי" בשידור חי ומלא של ההילולא המרכזית של רשב"י בהר מירון, בהגשת בצלאל קאהן | שידור וידאו ממוקדי השמחה והתפילה בהר, החל ממעמד ההדלקה של בויאן ועד למעמד הזיכרון לנספי אסון תשפ"א | דיווחים על מצב התחבורה, והמתרחש באירוע היהודי הגדול בעולם: חגיגות ל"ג בעומר סמוך לציונו של רשב"י זיע"א בהר מירון | צפו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות



    12 תגובות

    מיין תגובות
    1. 12

      ידוע מה שאמרו בשם האר"י הקדוש ז"ל שגילה את ציון קברי התנאים ורשב"י בפרט שמי שמנע שמחה וחגיגות ל"ג בעומר שילמו בחייהם וזה מה שיקרה שוב לכל קלגסי הערב רב ימש"ו שמנעו בשנה הזאת שמחת הרשב"י בגזרות מרושעות שלא לדבר זה שהם גרמו לחנק 45 קדושי מירון הי"ד!

      1. כתוב גם שכל אחד אחראי בעצמו שהגאולה לא מגיעה, אז נא לא להפיל את האשמה על ערב רב, כנראה שאנחנו לא מספיק בסדר…

      2. ה0מאלנים חלאות צאצאי הנא3ים שהסתננו לכאן במסווה של ניצולי שואה ואינם מזרע ישראל הם העמלקים הארורים!
        ה0מאלנים הנא3ים תכננו את האסון עד שהקלגסים הורו לחסום את המעבר בברזלים סטייל מחנה ריכוז מהם ברחו במרמה לארץ ואז חנקו אותם למוות במירון.ה0מאלנים חלאות צאצאי הנא3ים שהסתננו לכאן במסווה של ניצולי שואה ואינם מזרע ישראל הם העמלקים הארורים!

      3. עברנו את פרעה ועברנו את המן הרשע את טיטוס מלכות בבל יוון רומא עברנו גם סטאלין והיטלר אז מי הם מלכות הערב רב ופראי הישמעאלים?!?

      4. צודק בהחלט
        אבל לא מסכימה עם המשפט האחרון

      5. כגון השופטת מועדת החמישה ונציג כבאות והצלה

    2. 11

      אתה לא יודע מה קרה שנה שעברה

      כל שנה גם ללא שנה שעברה הין תלונות צפוף מסוכן

    3. 10

      תודה ענקית לרדיו כל חי על העברת השידור מבית שמש !!! החייתם את נפשינו !!

    4. 9

      רבי שמעון עבר לבית שמש…
      ממש נראה כמו מירון המקורי לצערנו

    5. 8

      חומר למחשבה! אצל ההדלקה של ר׳ מיילך בידרמן בבית שמש לא היה שוטר אחד ממשטרת ישראל והיה בגר למופת למשך 4 שעות בלי אף קריאה להצלה!

    6. 7

      בתור אחת שעלתה אתמול למירון ואני עולה כל שנה ראיתי את ההגבלות וזה היה לי כואב וקיבלתי הרגשה שהמשטרה מנסה להשתלט על האירוע ולא דוקא חושבת על הצרכים של ציבור העולים אך אני לא נתתי לזה להוריד לי טיפה מהשמחה של היום הזה באנו התפללנו והעוצמה והקדושה נשאר וזה אף אחד לא יכול לקחת לנו את השמחה של היום הגדול הזה! אבל מה שחשוב לזכור זה יחד עם השמחה לשמור על אחדות בעם ישראל ולהתייחס יפה לכל יהודי כי גם לחיילות הן אחיות שלנו אני הלכתי ובירכתי אותם רקדתי איתן ואמרתי להן שאני מעריכה את כל מה שהן עושות כן כי הן עובדות קשה והן בסך הכל מבצעות את הפקודות שקיבלו מלמעלה( איך את היית מרגישה אם את עומדת כמה שעות ואז בחורה חרדית מגיעה אומרת לך שנראה לה שיש יותר חיילות מנשים רגילות גם אם זה נכון טיפה לחשוב על השני כן גם לחיילות יש רגשות ) ובזכות אהבת חינם נזכה למשיח ורק אז יהיה לנו אירוע עם מקום לכל עם ישראל !! אז באו נמשיך לאהוב כל יהודי כולל את השוטרים חיילים …כי אדם מאמין יודע שאלוקים מנהל את העולם ולא אנשים! ואם יש הגבלות אז כנראה שכך השם רוצה שיהיה ונכון שזה מאכזב ונכון שזה לא כמו כל שנה אבל אולי אנחנו רק צריכים את משיח ואז יהיה שמחה אמיתית ואחדות כמו שצריך כי כולנו אחים