דובר המשטרה למגזר: "כל כוחו של המתווה הוא בערבות הדדית"

    אייל ראובן 2 Comment on דובר המשטרה למגזר: "כל כוחו של המתווה הוא בערבות הדדית"

    שבתי גרברצ'יק, דובר המשטרה למגזר החרדי: "ממשיכים את ההילולא. יש לפנינו עוד יממה ונעשה כל מה שניתן כדי שתישאר חוויה טובה ובטוחה. כרגע יש מעל 5000 איש בהר. יש אנשים מטעם הפרויקטור שסופרים את כמות האנשים לוויסות הקהל. נכון, אנחנו נוקטים גישה מחמירה"

    צילום: Matanya Tausig/Flash90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר המשטרה למגזר החרדי, שבתי גרברצ'יק שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במשדר הבוקר (חמישי). "אנחנו ממשיכים את ההילולא, יש לפנינו עוד יממה ונעשה כל מה שניתן כדי שתהיה חוויה טובה ובטוחה. כרגע יש לנו מעל 5000 איש בהר".

    הוא הסביר כיצד עובד הוויסות: "אנחנו מקבלים דיווחים ממארגני האירוע שיש לחצים באזורים מסוימים ועוצרים את הכניסה, יש אנשים מטעם הפרויקטור שסופרים את כמות האנשים כל העת. נכון, אנחנו נוקטים גישה מחמירה".

    "גם אני אתמול שאלתי את עצמי למה לא נותנים לעוד אנשים להכנס אם יש כל כך הרבה קרחות בהר, ובדקנו את זה שוב ושוב והבנתי שמקדם הביטחון בציון עצמו זה שקובע מה יהיה בכניסה".

    עוד הוסיף גרברצ'יק: "אנחנו זוכרים את המתווה שקבעה המדינה שמשך השהייה יהיה 4 שעות. ברור לחלוטין שאותו יהודי שמיטלטל ממודיעין עילית מאמצע הלילה יוכל להכנס. כל כוחו והצלחתו של המתווה הוא בערבות הדדית".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כוחו של המתווה אמור להיות גם בערבות הדדית מצד המשטרה, מה שלמרבה הצער לא קיים כאן