נשיאת מולדובה במכתב מרגש לקהילה היהודית: "תודה על עבודתכם החשובה"

    נדב דוד No Comments on נשיאת מולדובה במכתב מרגש לקהילה היהודית: "תודה על עבודתכם החשובה"

    מאיה סנדו, נשיאת מולדובה, שיגרה מכתב נרגש לקהילה היהודית במדינה ובו הודתה על פעילותם לקליטת עולים מאוקראינה | המכתב הוקרא בידי נציג הקהילה היהודית בקישינב הבירה במהלך אירועי ל"ג בעומר

    13:06
    16.04.24
    עפר גדנקן No Comments on ההמלצות של אלקטרה לתחזוק נכון של המזגן לקראת הקיץ

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נשיאת מולדובה מאיה סנדו, שיגרה מכתב נרגש לקהילה היהודית במדינה ובו הודתה על פעילותם לקליטת עולים מאוקראינה. המכתב מוען לחברי קהילת חב"ד לובביץ', לרב הראשי הרב יוסף אבלסקי ושאר שלוחי חב"ד במדינה וכן ליו"ר הקהילה היהודית אלכסנדר בילינקיס, ומכתב זהה נשלח לארגוני הצלה בינלאומיים הפועלים ברחבי מולדובה, שמסייעים לקליטת פליטי המלחמה ובטיפול בהם.

    סנדו כתבה: "תודה על העבודה החשובה שאתם עושים בחודשים האחרונים כיד לספק תמיכה לפליטים באוקראינה שנמלטו מהמלחמה בארצם. אני מעריכה את המסירות שבה אתם נותנים משאבים, זמן ואנרגיה כדי לעזור לאנשים הללו – רובם קשישים, ילדים ונשים שעזבו את בתיהם ללא רצונם. באמצעות נדיבותכם, טיפול ופתיחות, הפליטים זכו לקבלת פנים חמה במולדובה ולמקלט בטוח במדינתנו. הראנו לכולם שאנו אמנם מדינה קטנה אבל עם לב גדול. ההתגייסות המופתית והיכולת הארגונית שלכם, יחד עם אזרחינו, נותנים תקווה. אני מאמינה באמונה שלמה שביחד נוכל לשנות את המדינה והאזור לטובה ולבנות חברה חופשית, שלווה ומשגשגת שבה כולנו רוצים לבנות את העתיד שלנו", כתבה הנשיאה לרבנים.

    היא חתמה בדבריה: "תודה רבה לכם! בהערכה".

    המכתב שהגיע למשרדי הקהילה הובא למקום חגיגת ל"ג בעומר שבהם השתתפו מאות מבני הקהילה ופליטים בארגונו של הרב מענדל אקסלרוד והוקרא למאות המשתתפים – בני הקהילה ופליטים – בידי אחד מנכבדי הקהילה.

     



    0 תגובות