- רדיו קול חי - -

לקראת עונת החתונות: הלוואות אטרקטיביות בהתאמה אישית

עונת החתונות קרבה ומשפחות רבות מחשבות את צעדיהן הכלכליים לקראת הנישואין. בבנק מרכנתיל חשבו על הדרך שבאמצעותה המחתנים והמתחתנים יוכלו להגיע ליום הכלולות בראש שקט.

ההלוואות המשתלמות של מרכנתיל הן ביטוי להבנה העמוקה של מרכנתיל את הצרכים הייחודיים של המגזר. היקף ההלוואות מותאם במיוחד לחתונות, ופריסת התשלומים נוחה ותואמת את מציאות החיים.

עם הליווי המקצועי של הבנקאים במרכנתיל תוכלו לחתן ולהתחתן בכבוד, ולשאת בעלויות  החתונה . חתונה היא אירוע מכונן בו הקמת בית בישראל כרוכה בהתרגשות גדולה ובהכנות מרובות. בישראל, מתקיימות כ 9 א' חתונות במגזר החרדי כל שנה.

ההיכרות העמוקה וארוכת השנים של הבנק עם המגזר לצד המקצועיות של הבנקאים בסניפים, תורמים להתאמת מגוון שירותים בנקאיים משתלמים לזוג הצעיר או למחתנים הנרגשים. בין אם נדרש סיוע במימון הוצאות החתונה ו/או ברכישת דירה ובין אם נדרשת פריסה ארוכת טווח של התשלומים שתאפשר לצלוח את האירוע בשלום. מרכנתיל אף מאפשר דחיית תשלומים בהתאם לצרכי הלקוח.

שי בוחבוט, מנהל השיווק במגזר החרדי והכללי בבנק מרכנתיל ציין כי: "ההלוואות ניתנות באופן מודולרי ע"פ הצרכים האישיים של הפונה שיוצגו לבנקאי. הבנקאי לאחר שיחת ברור צרכים, יתאים למחתנים ו/או לזוג הצעיר את ההלוואה בפריסה הנוחה ביותר ובתנאים אטרקטיביים ונוחים".

מר חיים הולצברג, ע. מנכ"ל ומנהל מרכז עסקים חרדי בבנק מרכנתיל ציין כי: "כשמבינים אותך מצוין, כמו במרכנתיל, תקופת החתונה יכולה להיות זמן של שמחה המאפשר הגעה ברוגע ליום המאושר, כל הדרך לחופה.".

אי עמידה בפירעון ההלוואה עלול לגרור חיוב בריבית פיגורים והליכי הוצאה לפועל. הלוואה אחת בכל חשבון: הזוג/הורי החתן/הורי הכלה בהצגת תעודת נישואין/רישום לנישואין/פרסום בעיתון/שטר תנאי/זכרון דברים) עד שנה מיום החתונה (מתן אשראי ותנאיו כפופים לנהלי הבנק ולכל דין ולשיקול דעתו של הבנק. הבנק רשאי לשנות או לבטל את התנאים בכל עת וללא הודעה מוקדמת. הפרסום אינו מהווה הצעה או התחייבות להעמדת אשראי. פרטים מלאים ומחייבים בקשר להלוואות ולתנאי הזכאות ניתן לקבל בסניפי הבנק.