"נדל"ן הוא לא חכמת רחוב": ד"ר חיים זיכרמן בראיון מיוחד

    יונתן שורק No Comments on "נדל"ן הוא לא חכמת רחוב": ד"ר חיים זיכרמן בראיון מיוחד

    קצב גידול האוכלוסייה במדינת ישראל הוא אחד הגורמים לביקוש אדיר בנדל"ן. ביקוש זה צפוי להתחזק עוד יותר | הנדל"ן הישראלי זקוק לאנשי מקצוע במגוון תחומים: יזמות, פיננסים, שמאות מקרקעין, תכנון, שיווק היבטים משפטיים ועוד | בתכנית "כלים שלובים" שתתקיים בשעה 12:00 ביום רביעי הקרוב יתארח ד"ר חיים זיכרמן מהקריה האקדמית אונו המכשירה אנשי מקצוע לתוכנית מיוחדת המעניקה מבט פנורמי מלא בתחום הנדל"ן

    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוגיית הדיור מעסיקה מאוד את אזרחי ישראל, המחירים רק עולים ועולים ואם נדייק עוד יותר: עוד יותר עולים. האוכלוסייה בישראל הולכת וגדלה וכך הדבר הזה לא נגמר וגם לא יכול להיגמר. הורים קורעים את עצמם ויורקים דם על מנת לסייע לילדיהם לרכוש נכס.

    כמות תושבי המדינה גדלה באחוז גבוה מכל מדינות העולם המפותחות. ובתוכו, אנחנו, בני הציבור החרדי בלי עין הרע – מכפילים את עצמנו מדי 18 עשרה שנה לפי סטטיסטיקות עדכניות. כאשר שבעים % מהמגזר מתחת לגיל 25 מה שאומר, צורך עצום הולך וגובר לדירות,  דיור בר השגה.

    מדברים הרבה על הייטק, מדברים על מסחר, השכלה ותעסוקה, אבל לא מספיק מדברים על נדל"ן. חברות הנדל"ן הולכות וגדלות, היזמות מתרחבת, חובת הבטיחות בבנייה מתחדדת – וכוח מקצועי, יזמי ומוסמך נדרש בישראל כל הזמן ובתנאי שכר של נדל"ן – ובדיוק בתווך הזה, נכנסת הקרייה האקדמית אונו לספק פתרון לבני הציבור החרדי שבחרו, בהתייעצות עם רבותיהם לצאת וללמוד את השוק הכל כך חשוב הזה.

    ביום רביעי הקרוב, יתארח אצלי ד"ר חיים זיכרמן, ראש בית הספר לנדל"ן הגדול בישראל, הפועל בקריה האקדמית אונו, לראיון עומק בתוכנית "כלים שלובים" שבהגשתי על קצב גידול האוכלוסייה במדינת ישראל שהוא אחד הגורמים לביקוש האדיר בנדל"ן. ביקוש זה צפוי להתחזק עוד יותר בשנים הבאות בעזרת ה' .

    הנדל"ן הישראלי זקוק לאנשי מקצוע במגוון תחומים: יזמות, פיננסים, שמאות מקרקעין, תכנון, שיווק היבטים משפטיים ועוד. הקריה האקדמית אונו היחידה בישראל המכשירה אנשי מקצוע בתחום הנדל"ן, זוכה לשבחים רבים על הצלחתה האקדמית, התאמתה לציבור החרדי, ומומחיותה בתחומי המשפט. הסגל האקדמי בבית הספר לנדל"ן מעניק מבט פנורמי מלא בתחום הנדל"ן על כל הנגזר ממנו.

    ביום רביעי הקרוב בשעה 12:00 אתם מוזמנים להקשיב לתוכנית עם ראש בית הספר לנדל"ן באונו. ואם תחום הנדל"ן מושך אתכם, אם אתם רוצים ללמוד אותו בברכת רבניכם, אתם מוזמנים להירשם לשנת הלימודים הקרובה בקרייה האקדמית אונו.



    0 תגובות