חגיגות סיום המחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם היומי • תיעוד מניו יורק

    נתי קאליש No Comments on חגיגות סיום המחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם היומי • תיעוד מניו יורק

    סיום המחזור ה-41 של לימוד הרמב"ם נחגג ברוב עם על ידי אלפי חסידים מול בית המדרש של הרבי מליובאוויטש, 770 בניו יורק, בראשות גדולי התורה והחסידות |המשטרה סגרה צירי תנועה מרכזיים והגבירה כוחות אבטחה | גלריה

    defדוב בער הכטמן ault צילום: דוב בער הכטמן
    16:02
    28.03.24
    זמן אוויר No Comments on "את שונאת את החרדים?": כיצד הגיבה היועמ"שית?

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למרגלות בית המדרש העולמי של חב"ד "770", חגגו אלפי חסידים את מעמד סיום המחזור ה-41 בלימוד הרמב"ם היומי ואת תחילתו של המחזור ה-42 בלימוד הרמב"ם היומי, במתכונת הלימוד של שלושה פרקים ביום.

    מכל רחבי שכונת קראון הייטס וכן מהשכונות החרדיות נהרו למעמד הסיום שנערך על ידי צעירי אגודת חב"ד המרכזית ובניווטו של המנהל הוותיק הרב שמואל בוטמאן.

    בין המשתתפים היו גדולי התורה וחסידות, רבנים ומשפיעים שבאו לחגוג יחד עם כלל המון החסידים במעמד הסיום החגיגי. חלקם אף נשאו דברים בפני הקהל, והפליאו לדבר במעלה העצומה של לימוד הרמב"ם, הכולל את כל התורה כולה.

    היה זה מעמד מרומם לכבודה של תורה, שכולו עסק בעידוד וחיזוק קהל המשתתפים בלימוד הרמב"ם היומי אותו תיקן בשעתו הרבי מליובאוויטש.

    רגע מיוחד במעמד היה עם הקרנת ברכתם של הרבנים הראשיים לישראל שליט"א, הראשון לציון הגאון הרב יצחק יוסף והגאון הרב דוד לאו, וכן הראשון לציון ורבה של ירושלים הגאון הרב משה שלמה עמאר. הרבנים חיזקו את המשתתפים בקביעות העיתים בלימוד הרמב"ם ושיבחו את תקנתו של מחולל התקנה הרבי מליובאוויטש שהונחלה ברבות השנים לכלל ישראל.

    לפרקי שירה הוזמן הזמר החסידי אברהם פריד ומקהלת ה"קאפעליע" של הבעל מנגן יוסי כהן.

    לצורך האירוע החגיגי, משטרת ניו-יורק סגרה צירי תנועה מרכזיים בקראון הייטס, ואף הגבירה כוחות ביטחון ששמרו על ביטחונם של החוגגים.



    0 תגובות