ארנון בר דוד ניצח את הבחירות לראשות ההסתדרות

    איתי גדסי No Comments on ארנון בר דוד ניצח את הבחירות לראשות ההסתדרות

    יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד שקיבל 77.76% מקולות הבוחרים והבוחרות, וגבר בפער של 137,433 אלף קולות על עופר עיני, שהתמודד מולו על התפקיד וסיים עם 22.24% מהקולות

    בר דוד צילום: דוברות ההסתדרות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ-254 אלף בעלי ובעלות זכות בחירה, בהם עובדים וגמלאים, מימשו את זכותם והצביעו אתמול (שלישי) באופן חשאי למוסדות הנבחרים של ההסתדרות. שיעור ההצבעה הסופי עמד על 42.3%.

    יו"ר ההסתדרות הנבחר הוא ארנון בר-דוד שקיבל 77.76% מקולות הבוחרים והבוחרות, וגבר בפער של 137,433 אלף קולות על עופר עיני, שהתמודד מולו על התפקיד וסיים עם 22.24% מהקולות.

    בבחירות לוועידת ההסתדרות, שבה מיוצגות הסיעות השונות באמצעות 2001 נציגות ונציגים, ההצבעות התפלגו באופן הבא:

    רשימת "עוגנים" בראשות ארנון בר-דוד – 78.3% מהקולות.

    רשימת "כולנו סלע" בראשות עופר עיני – 21.7% מהקולות.

    בבחירות לוועידת נעמת, שבה מיוצגות הסיעות השונות, ההצבעות התפלגו באופן הבא:

    רשימת "עוגנים" בראשות ארנון בר-דוד עם 78.61% מהקולות.

    המועמדת לתפקיד יו"ר נעמת מטעם "עוגנים" היא חגית פאר.

    רשימת "כולנו סלע" בראשות עופר עיני – 21.39% מהקולות.

    כאמור, ההצבעה התקיימה השנה באמצעות עמדות ממוחשבות שהופעלו בשיתוף קבוצת מלם תים ביותר מ-2,000 תחנות קלפי ברחבי מדינת ישראל. המערך החדשני, שהחליף את הפתקים ואת תיבות ההצבעה, הפך את מערכת הבחירות בהסתדרות למערכת הבחירות הממוחשבת הגדולה ביותר שהתקיימה עד כה במדינת ישראל.

    ארנון בר דוד, יו"ר ההסתדרות שנבחר לכהונה נוספת הודה לחברי ההסתדרות שבחרו בו: "לפני הכל – תודה. תודה מעומק הלב, לאלפי הפעילים והמתנדבים המדהימים. תודה לכל מי שטרח ורץ ונתן מעצמו. תודה.

    "אני רוצה להגיד לכם, שהמספרים מדברים בעד עצמם. השגנו ניצחון סוחף שמשקף תמיכה אדירה של מאות אלפי עובדות ועובדים בישראל. זהו ניצחון לדרך שלנו.

    "העובדים בישראל אמרו היום בקול גדול: רוצים מנהיגות אמיצה, אחראית, ממלכתית, נקיית כפיים וישרת דרך. היום, בפעם הראשונה, ההסתדרות ניהלה הצבעה דיגיטלית – מ-א' ועד ת' – ואני גאה על החדשנות, על השקיפות ומעל הכל, על מפגן מרשים ועוצמתי של דמוקרטיה. ההסתדרות בראשותי תמשיך ללכת קדימה ולהיות הבית של העובדות והעובדים בישראל ולהבטיח את עתידם וזכויותיהם".



    0 תגובות