טרה בחגיגת טעמים שתזכרו עוד שבועות

    עפר גדנקן No Comments on טרה בחגיגת טעמים שתזכרו עוד שבועות

    לקראת חג השבועות טרה מציעה לצרכנים מגוון רחב של מוצרי חלב איכותיים לסעודת חג איכותית וטעימה יותר.

    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מוצרי החלב של טרה מיוצרים כולם ללא חומרים משמרים, הודות לטכנולוגיות חדשניות המאפשרות שמירה על סטנדרט איכות והיגיינה מהמתקדמים בעולם.

    בטרה עושים כל מאמץ כדי לאפשר לצרכנים ליהנות ממוצרי חלב בעלי ערכים תזונתיים טובים יותר, כדי לאפשר להם הנאה מקסימלית מהיתרונות התזונתיים של מוצרי החלב.

     

    בטרה נערכים בפריסה מוגברת בנקודות המכירה וברשתות השיווק על מנת לענות על הביקוש הרב למוצרי המחלבה בתקופה זו. בנוסף יוצאת טרה בשורה של מבצעים והטבות משתלמות בנקודות המכירה לצד מגוון מוצרים ייחודיים וחדשניים, כמו סדרת 'נעם בטעמים' שמתרחבת עם שני טעמים חדשים: כמהין וזיתים, ועוד.

    בין מגוון המוצרים המצוינים של טרה הזוכים לביקוש שיא בערב החג, ניתן למצוא את גבינת טוב טעם, גבינה ייעודית לבישול ואפייה, נוחה לעבודה ומעניקה לתבשילים ומאפים מרקם עדין וטעם משובח.

    מוצרים נוספים שיעשירו את שולחן החג הם שמנת מתוקה, שמנת חמוצה ושמנת לבישול, גבינה צהובה מגורדת, גבינות קרם השמנת של טרה בטעם טבעי או עם תוספות כמו זיתים, שום-שמיר ועוד, בטעם נפלא ורק 5% שומן, לצד גבינות לבנות באחוזי שומן שונים, גבינת קוטג' איכותית וסדרת משקאות החלב ללא תוספת סוכר במגוון טעמים מדהימים.

    כל מוצרי טרה מיוצרים בהשגחה המהודרת של בד"ץ העדה החרדית. כך ניתן למצוא באופן בלעדי מגוון רחב של משקאות חלב, גבינה צהובה במגוון טעמים ועוד מבחר של מוצרי חלב איכותיים בכשרות המהודרת ביותר.



    0 תגובות