חה"כ דודי אמסלם: "בחו"ל ליברמן היה נעצר על אנטישמיות והסתה"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ דודי אמסלם: "בחו"ל ליברמן היה נעצר על אנטישמיות והסתה"

    חה"כ דוד אמסלם לקאהן וחכם ב"מהדורת הבוקר": "סער ואלקין לא יכולים לחזור לליכוד. אני לא מדבר איתם. הם אנשים בזויים. אני לא עסוק בשליחים לשיחות איתם ולא בהובלת נבלות וטריפות. הם הרסו לעם ישראל. אם הליכוד יקים ממשלה בלי לקחת את משרד המשפטים לשינוי עמוק של מערכת המשפט, אין לנו מה להקים ממשלה ואתנגד לכך" | ראיון מיוחד

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ דוד אמסלם לבצלאל קאהן ודוד חכם בראיון ב"מהדורת הבוקר": "אני לא מכיר דבר כזה, סער ואלקין לא יכולים להיות בחזרה חלק מ"הליכוד". אנחנו צריכים לעשות סדר בבית המשפט, אנחנו מאבדים את המדינה ואת הרוח היהודית. אחרי 73-74 שנות המדינה, אנחנו כבר 40 שנה בשלטון ולא שולטים הלכה למעשה, ואנחנו לא עשינו סדר במערכת המשפט"

    "הגשתי חמישה עשר הצעות חוק לעשות סדר במערכת המשפט, היא מחליטה הכל במדינה. כשאתה בא לכנסת יש לך תפיסות עולם, ואם אתה מוותר עליהם – אין לך מקום שם. אם הליכוד לא לוקח את משרד המשפטים כדי לשלוט, אין לנו מה לעשות שם. אני דודי אמסלם לא מדבר עם סער ואלקין, הם הרסו לעם ישראל" אמר אמסלם.

    "הם מחליטים בסוף על חמץ, על החזיר, הם מחליטים על מצעד הדגלים מנדלבלוף מחליט על הכל. לליברמן יש דעות אנטישמיות, אם הוא היה בחוץ לארץ הוא היה נעצר על הסתה. כל בוקר קם ומחפש איזה גזירה חשוכה, מה אנחנו אצל פרעה? מדבר על החרדים שכל הזמן שותים כוסות קפה? הם אלו שקיבלו אותך יפה כשעלית למדינה!"

    האזינו לראיון המיוחד



    0 תגובות