חה"כ ניר ברקת: "בקרוב אציג אסטרטגיה ארוכת טווח לציבור"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ ניר ברקת: "בקרוב אציג אסטרטגיה ארוכת טווח לציבור"

    חה"כ ניר ברקת למימרן ב"מהדורה המרכזית": "תמיד תמכתי ואני תומך בנתניהו. תמיד תמכתי בו ואני מתייצב לימינו לאורך כל הדרך. החיים שלי פשוטים, אמרתי בצורה ברורה ופשוטה שאחרי שהוא יחליט מרצונו לפרוש אני אתמודד" | "זאת לא כנסת טובה. אין כבוד הדדי, יש מריבות. הניסוי לשתף פעולה עם התנועה האיסלאמית כשל"

    צילום: פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ניר ברקת, לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אני רוצה קודם כל להודות לרב ליצמן, עבדתי הרבה בעיריית ירושלים, המורה שלי בפוליטיקה, היה נציג של כל עם ישראל והיה אלוף בסיוע לפניות הציבור. לגבי מה שקורה בכנסת, זאת לא כנסת טובה. אין כבוד הדדי, יש מריבות. הניסוי לשתף פעולה עם התנועה האיסלאמית כשל".

    "החוק הפרטי למשפחות שכולות שעובר ברוב קולות מעורר סערה כזאת, אף פעם זה לא קרה, הממשלה הזאת צריכה ליפול וכמה שיותר מהר. גם הסיפור של הדגלים בישראל, קשור לסיפור של התנועה האיסלאמית ששותפה בממשלה. זה מערכה משותפת אחת גדולה, כולם רואים עין בעין את המאבק המשותף. צריך ללכת לבחירות ולהיפטר מהכנסת הזאת"

    ברקת הכחיש את טענות החתירה תחת נתניהו המיוחסות לו: "אני תמיד תמכתי ואני תומך בנתניהו. תמיד תמכתי בו ואני מתייצב לימינו לאורך כל הדרך, החיים שלי פשוטים. רק אמרתי בצורה ברורה ופשוטה שאחרי שהוא יחליט מרצונו לפרוש אני אתמודד. אני נגד לצרף מפלגות שבגללם אנחנו באופוזיציה ועם ישראל סובל, אני בעד ללכת לבחירות. אחרי שנלך לבחירות אני מעריך שנגלה שגוש הימין יגדל, השאיפה לעשות קואליציה הומוגנית כמו האופוזיציה שעובדת עכשיו".

    ברקת סיים בבשורה אותה הוא מנסה ליצר לטובת הציבור: "בתקופה הקרובה אני אציג אסטרטגיה שלי למדינה. והיא לטווח ארוך, היא כוללת בחירות וחשיבה לטווח ארוך. האסטרטגיה תתקבל בברכה בציבור החרדי אותו אני מכיר מקרוב ואותו שירתי הרבה שנים כראש עיריית ירושלים"



    0 תגובות