נשלמות ההכנות לחג בהיכלי הישיבות ובחצרות האדמו"רים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on נשלמות ההכנות לחג בהיכלי הישיבות ובחצרות האדמו"רים

    היערכות מיוחדת גם ברחבת הכותל המערבי, שם נערכים לקליטתם של רבבות רבות שיגיעו במהלך השבת והחג. במהלך החג נוהגים רבים להתפלל בבוקרו של חג השבועות תפילת ותיקין ברחבת הכותל המערבי

    צילום: פיקסביי
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהיכלי הישיבות ובחצרות האדמו"רים נשלמות ההכנות לחג מתן תורה: עשרות אלפי חסידים ישהו בחג השבועות בחצרות החסידויות השונות שם ייערכו טישים מיוחדים במהלך החג.

    בחסידות גור יציינו בחג השבועות את יום פטירתו של בעל ה'אמרי אמת', והמונים יעלו לציונו שבחצר הישיבה בשכונת גאולה בבירה. המשטרה קוראת לציבור הנוסע לחג להקדים את הנסיעות ולא לחכות לרגע האחרון.

    בחסידות קרלין יוכנס היום אחה"צ ספר תורה לעילוי נשמת שלושת 3 החסידים שנהרגו באסון בהיכל הישיבה סמוך לכניסת חג השבועות לפני שנה. אלפי חסידים יגיעו לשהות אצל האדמו"ר בגבעת זאב ואוהל ענק לקליטת החסידים הוקם בסמוך לבית מדרשו של האדמו"ר.

    היערכות מיוחדת גם ברחבת הכותל המערבי, שם נערכים לקליטתם של רבבות רבות שיגיעו במהלך השבת והחג. במהלך החג נוהגים רבים להתפלל בבוקרו של חג השבועות תפילת ותיקין ברחבת הכותל המערבי.

    מחיצת ההפרדה הוצבה גם ברחבה העליונה של הכותל המערבי על מנת לאפשר קיום מנייני התפילה על פני כל הרחבה, ובכך תתאפשר תפילה בכל רחבת הכותל המערבי.



    0 תגובות