עוה"ד ששי גז: "לפילבר היה הרבה גרסאות, ביהמ"ש לא יאמין"

    אסתי פלד No Comments on עוה"ד ששי גז: "לפילבר היה הרבה גרסאות, ביהמ"ש לא יאמין"

    עו"ד הצמרת ששי גז לגדסי בקול חי: "עדותו של פילבר הייתה משמעותית לתיק 4000 מנדלבליט אמר שהוא לא היה מגיש את התיק הזה על תיק שוחד. השאלה אם התיק קורס נופל או גוסס או כל מילה תקשורתית. בביהמ"ש אין את ההגדרות הללו, לא מאמין שירשיעו את נתניהו על בסיס עדות פילבר"

    צילום: פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עו"ד הצמרת ששי גז: "עדותו של פילבר הייתה משמעותית לתיק 4000 מנדלבליט אמר שהוא לא היה מגיש את התיק הזה על תיק שוחד, זה תיק רציני מאוד זאת עברה קשה מאוד. השאלה אם התיק קורס נופל או גוסס או כל מילה תקשורתית. בביהמ"ש אין את ההגדרות הללו, ואני לא מאמין שירשיעו את נתניהו על בסיס עדות פילבר"

    "אני לא רואה את בית המשפט מרשיע על בסיס עדות פילבר הוא החליף כל כך הרבה גרסאות. אני מאמין שעדות פילבר הייתה כמו ביציאת מצרים מצד אחד ים סוף ומצד השני המצרים. הוא לא רצה להפר את הסדר הטיעון שעשה אותו עד מדינה כי אז הוא יכול ללכת למשפט ומשם למאסר, לכן הוא סיפר על המפגש ההנחייה והדגיש את פרטיו"

    "עד מדינה זה אדם שחטא פעמיים, קודם כל הפר את החוק ואחר כך מכר את עורו כדי להציל את עצמו. הוא לא מל"ו צדיקים, השאלה בעד כזה, איזה גרסה היא יכול לאמץ? פילבר סיפר במשטרה על פגישת ההנחיה אחרי שהוא לא סיפר את זה מראש בחקירת ניירות הערך. אחר כך זה מתברר שזה לא היה באותו זמן והגרסה נפלה בזמנים.יאמר בית המשפט על איזה עדות להאמין?"

    "אז התביעה יגידו שהוא התבלבל בזמנים, כל זה קורה אחרי שהעד עצמו סינדל את עצמו בזמנים, נתן בזה סימנים וגם ביסס את זה על דברים במסגרת התאריכים, אחרי המינוי ולפני הפגישה עם אלוביץ'. אז, לטענתו נתניהו הנחה אותו. אחרי שתתבטל הראיה של הפגישה הזאת, איך אפשר יהיה להרשיע בגין לקיחת שוחד. ובתיק 1000 פילבר לא עד מרכזי, שם תהיה עדה הדס קליין".

    אני לא יודע למה המדינה לא רעשה על זה שהאזינו לשיחתו של פילבר עם עיתונאים. אני יודע שחוקית לגבי עורכי דין אסור להאזין והם חייבים לנתק את השיחה. אני לא רוצה להיות במדינה בה מאזינים לאנשים אבל ייתכן שמותר להם. מעדיף שלא להתבטא בסוגיה הזאת".



    0 תגובות