ראש מועצת בית אל בראיון סוער: "הממשלה היא אוסף של כלום"

    אסתי פלד No Comments on ראש מועצת בית אל בראיון סוער: "הממשלה היא אוסף של כלום"

    ראש מועצת בית אל אלון שי לגדסי ב"מהדורה המרכזית": "תקווה חדשה או תקווה הזויה ראו שיש מתנחלים חמודים ורצו לעשות עליהם סיבוב, אז שיקפנו להם את מה שאנחנו חושבים" | "מרב מיכאלי ביטלה את יו"ש מהמפות היא שכחה את מלחמת ששת הימים שחיברה את חלקי המולדת"

    צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש מועצת בית אל שי אלון לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "אנשים לא יודעים מה זה כי לא היו צריכים לדבר עליו בכלל זה תקנות שחוקקו מאז שיחרור חבל יהודה ושומרון. מאז שחרור יו"ש לא החילו את החוק על השטח המופלא הזה שגרים בו חצי מיליון אנשים"

    "כל החוק הזה הוא בעצם חותמת גומי, הוא עובד כמו שכדור הארץ מסתובב. אבל תקווה חדשה, או תקווה הזויה, הביאו את תקנות יו"ש ראו שיש מתנחלים חמודים ורצו לעשות עליהם סיבוב ביחד עם ראש ראשי המועצות המקומיות שגם הוא משתייך לתקווה חדשה. זה אוסף של כלום שחברו יחדיו לקעקע את היהדות, את ארץ ישראל שהתעקשנו לבוא לפה והם באים כדי להרוס הכל בחסות נפתלי בנט"

    "שרת הכבישות, כך אני קורא לה שנמצאת בממשלה (מרב מיכאלי. א"פ) ביטלה את התקציבים מיו"ש היא שכחה את מלחמת ששת הימים שחררו את חבל הארץ הזה ובמפה שלה לא מופיע יהודה ושומרון. מגיעים התקווה המיושנת ומחפשים חבל הצלה, כשהבנתי שעשים סיבוב על המתיישבים, כתבתי ב-12:00 בלילה את מכתב ראשי המועצות, חתם עליה ישראל גנץ, וחננאל דורני שהיה ראש מועצת קריית ארבע ושיקפנו את המציאות הנכוחה שאנחנו רוצים להפיל את הממשלה הזאת".



    0 תגובות