היום בכנסת: הצעה להעלאת שכר המינימום ל- 40 ש"ח לשעה

    איתי גדסי No Comments on היום בכנסת: הצעה להעלאת שכר המינימום ל- 40 ש"ח לשעה

    היום צפויה לעלות בקריאה טרומית הצעת החוק של ח"כ אחמד טיבי מהרשימה המשותפת להעלות את שכר המינימום מ-29 שקל לשעה, ל-40 שקל לשעה, והערכות הן שגם חכי"ם מהקואליציה יתמכו בה

    מליאת הכנסת צילום: פלאש 90
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אחמד טיבי מאתגר את הקואליציה עם הצעה להעלות באופן דרמטי את שכר המינימום מ- 29.12 שקל לשעה ל־40 שקל לשעה. על פי הערכות, חברי כנסת מהקואליציה עשויים לתמוך בהצעה שתעלה היום בקריאה טרומית, אך התקווה בקואליציה היא שהחוק ייפול בוועדת הכנסת.

    שר האוצר אביגדור ליברמן ויו״ר ועדת עבודה ורווחה, ח״כ אפרת רייטן מתנגדים לחוק, אך הודיעו כי הם סיכמו על גיבוש מתווה משופר לעסקת החבילה ואופן הגדלת שכר המינימום זאת על רקע השינויים שהמשק חווה בחודשים האחרונים.

    כוונת שר האוצר היא לעדכון של עסקת החבילה שפורסמה בסוף השנה שעברה, ובמסגרתה שכר המינימום יעלה באופן מדורג מ- 5,300 ל-6,000 בחודש.

    בהודעה משותפת הם כתבו: "כלל הגורמים הנוגעים בדבר מקיימים בימים אלה שיח משותף על מנת לשדרג את המתווה באופן אחראי תוך הסתכלות על צמצום פערים בחברה הישראלית וצמיחת המשק".

    תנועת 'עומדים ביחד' המובילה את קמפיין ״מינימום 40״ להעלאת שכר המינימום ל-40 ש"ח לשעה, הגיבו על הודעת האוצר וועדת העבודה וכתבו: "ספין ריק מתוכן שאפילו לא מתאמץ להכניס פרטים לתוכו. או שינקבו במספר מובהק או שיצביעו בעד העלאת שכר המינימום היום במליאה״.



    0 תגובות