אלרגיה וגירויים בעור? יש פתרון

    עפר גדנקן No Comments on אלרגיה וגירויים בעור? יש פתרון

    סדרת מוצרי פלקסיטול של אלטמן כוללת מוצרים עם רכיבים טבעיים שמסייעים להגביר את הלחות בעור ומקלות על תופעות אלרגיות שונות, המתגברות דווקא בעונת האביב והפריחה.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אנשים רבים סובלים מתופעות אלרגיות שונות, המתגברות דווקא בעונת האביב והפריחה. התופעות הנפוצות הן יובש, גרד ואדמומיות בעור שעלולות לפגוע בשגרת היום יום ובאיכות החיים של מי שסובלים מהן. סדרת מוצרי פלקסיטול של אלטמן כוללת מוצרים המכילים רכיבים טבעיים שמגבירים את רמות הלחות בעור ומקלות על תופעות אלו:

    פלקסיטול תחליב גוף לעור יבש – עדין במיוחד לעור מגורה ומתקלף, עם אפקט נעילת לחות ל-24 שעות, מיוצר מרכיבים ממקור צמחי הידועים ביכולת הוספת הלחות המיידית שלהם. הנוסחה הייחודית שנבדקה דרמטולוגית הינה בעלת תכונת הזנת לחות אינטנסיבית, אשר מגבירה את הלחות בעור ב-50% ומשאירה את העור רך, נעים ובריא.

    פלקסיטול קרם לעור יבש מאוד – מגביר את הלחות בעור ב-52% מזין ומספק הזנת לחות מרבית ומסיר בעדינות עור יבש בזרועות, ברגליים, במרפקים ובגב. מתאים לשימוש לעור יבש במיוחד, כאשר ההבדל מורגש מהיום הראשון לשימוש. נוסחה בדוקה להגברת הלחות בעור ב-52% לאחר שבועיים, המשאירה את העור רך, נעים ובריא.

    פלקסיטול קרם מרגיע לעור מגרד, אדמומי ומגורה – מכיל תערובת מאוזנת של שיח ערבה קנדי, שיבולת שועל ומנטול עם חומציות (PH) מאוזנת, המרגיעות ומקלות על עור מגרד ומגורה. מפחית את הגירוי ב-15 דק, מתאים לילדים (מגיל 3).

    פלקסיטול קרם ידיים לעור יבש מאוד – מעניק הקלה מהירה לידיים יבשות וסדוקות, מיועד לטיפוח עור יבש מאוד, בעל פעילות מזינה מרככת ומרגיעה. לשימוש על עור הידיים, רגליים מרפקים, גב וכו', יעיל יותר ככל שהעור יבש יותר.

    פלקסיטול קרם ידיים אנטי אייג'ינג – מסייע למראה ידיים צעיר יותר באמצעות תערובת ייחודית של רכיבים ממקור צמחי אשר משפיעים על רמות הקולגן והאלסטין. הקרם מוסיף לחות, מזין ומגן על עור הידיים, משפר גמישות וקולגן העור, ועשוי להפחית הופעה של קמטוטים, כתמי גיל ופיגמנטציה.

    פלקסיטול תרחיץ נטול סבון – מנקה כמו סבון, עדין כמו מים. בעל תכונות מרגיעות, מעניק לחות ומותיר את העור רך, גמיש וחלק. הנוסחה העדינה והיעילה של פלקסיטול תרחיץ ללא סבון, מנקה באופן יסודי בלי להסיר מהעור את שכבת השומנים החיוניים הטבעית שלו.



    0 תגובות