מתן כהנא מעורר סערה: "הייתי לוחץ על כפתור שיעלים את הערבים"

    איתי גדסי 4 Comment on מתן כהנא מעורר סערה: "הייתי לוחץ על כפתור שיעלים את הערבים"

    סגן השר בהתבטאות שנויה במחלוקת: "אם היה כפתור שהיה מעלים מפה את הערבים לשוויץ, שיחיו שם חיים מדהימים – הייתי לוחץ". חברו לקואליציה הגיב: "אנחנו כאן כי זו המולדת שלנו"

    מתן כהנא צילום: פלאש 90
    12:39
    16.04.24
    אבי יעקב No Comments on חג בירושלים: היערכות להגעת רבבות בחול המועד לרובע היהודי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סערה: תיעוד שמתפרסם הבוקר (שלישי) חושף התבטאות מעוררת סערה של סגן השר לשירותי דת, מתן כהנא. בתיעוד שפורסם נשמע כהנא אומר כי הוא חושב שהסיכוי לשלום עם הפלסטינים לא קיים והוסיף: "אם היה כפתור שאפשר ללחוץ עליו, שיעלים מפה את כל הערבים, שולח אותם ברכבת אקספרס לשוויץ, שיחיו שם חיים מדהימים – הייתי לוחץ". כך חשף הבוקר מיכאל שמש ב'כאן חדשות'.

    ח"כ אחמד טיבי הגיב: "יש כפתור שיעלים אותך מהממשלה והכנסת. אלחץ עליו בקרוב".

    ח"כ ווליד טאהא כתב: "מתן כהנא, אנחנו כאן כי זו המולדת שלנו. אתה ומי שחושב כמוך, תמשיכו לגרור את התסכול שלכם כי פשוט לא ניעלם".

    ח"כ שמחה רוטמן כתב בתגובה: "מתן כהנא: אין לי כפתור שמעלים את הערבים, אבל במקום שלי בכנסת יש כפתור שמעלים את הערכים, ומחזק את הערבים, ועליו אני דווקא לוחץ, כל הזמן".

    לאחר שהדברים פורסמו ועוררו סערה, התקשר כהנא לח"כ טיבי והתנצל על התבטאותו. טיבי השיב לו שעליו להתנצל בפני הציבור ולא בפניו. כך על פי הפרסום ב'כאן חדשות'.

    כמה דקות לאחר מכן, פרסם סגן השר הבהרה: "בשיחה שקיימתי אמש עם תלמידים חזרתי על ההבנה המובנת מאליה שלא אנחנו ולא הערבים הולכים לשום מקום ולכן צריך למצוא דרך לחיות כאן ביחד. הממשלה הנוכחית היא צעד חשוב בכיוון הזה. בשטף דבריי היתה גם בחירת מילים לא מוצלחת".



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      סוף סוף משפט אחד נורמאלי הבן אדם הזה אומר… חבל שהוא לא תקיף ככה גם במערכת הגיור ובמערכת הכשרות..

    2. 3

      עאלק נורמלי. המערכת שלו השתבשה… זה הכל.. הוא אמר את זה בטעות..🤨

    3. 1

      הוא פשוט מריח את הבחירות, זה הכל.