גלעד כ"ץ: "נשיא אחר היה חושב 10 פעמים אם לבקר במצב כזה"

    אייל ראובן No Comments on גלעד כ"ץ: "נשיא אחר היה חושב 10 פעמים אם לבקר במצב כזה"

    גלעד כ"ץ, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל ביוסטון על ביקורו של הנשיא האמריקני: "מצבו של בנט לא ממש מעניין אותו. אנחנו לא בתקופה של תהליך מדיני. הפלסטינים מחוץ לתמונה והם מאוד כועסים על האמריקאים. צפויה להיות שיחה די קשה בין מחמוד עבאס לביידן. מה שהיום חשוב לביידן זו היציבות של המזרח התיכון והנפט הסעודי"

    9:00
    24.04.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף נ"ו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גלעד כ"ץ, לשעבר הקונסול הכללי של ישראל ביוסטון שוחח עם דוד חכם ויצחק נחשוני במהדורת הבוקר (רביעי), על ביקורו של הנשיא האמריקני בישראל בקרוב. "אנחנו לא מרכז הביקור של ביידן. הוא מרגיש שהוא חייב להגיע גם לכאן בגלל שהוא באזור. המרכז זה סעודיה. הוא יגיע ליומיים, יום אחד אצלנו ויום אחד ברשות הפלסטינית".

    כ"ץ אמר כי "מצבו הפוליטי של ביידן היום בארה"ב רע מאוד, גם בתוך המפלגה. כבר היום במפלגה מדברים על כך שלא יריצו אותו בבחירות 2024. הוא מבין שהחודשים הקרובים מאוד חשובים למפלגה הדמוקרטית והוא שם את יהבו על זה שאם היא תתחזק זה יחזק אותו בעקיפין".

    עוד אמר כ"ץ: "מצבו של בנט לא ממש מעניין אותו. אנחנו לא בתקופה של תהליך מדיני. הפלסטינים מחוץ לתמונה והם מאוד כועסים על האמריקאים. צפויה להיות שיחה די קשה בין מחמוד עבאס לביידן. מה שהיום חשוב לביידן זו היציבות של המזרח התיכון והנפט הסעודי".

    לדבריו "נשיא אחר, נניח חזק יותר שיודע שיש לו קדנציה שניה – היה חושב עשר פעמים לפני שהיה מכניס את עצמו לפוליטיקה הפנימית פה בתקופה הזו שאף אחד לא יודע מה יכולת השרידות של הממשלה. אבל את ביידן לא מעניין מצבה של הממשלה".



    0 תגובות