חה"כ משה ארבל: "בנט האחרון שידבר על תרבות ג'ובים"

    אסתי פלד No Comments on חה"כ משה ארבל: "בנט האחרון שידבר על תרבות ג'ובים"

    ח"כמשה ארבל לגדסי ב"מהדורה המרכזית": "אם יש מישהו שיכול לדבר על תרבות ג'ובים בלתי חוקית זה בוודאי לא בנט עלינו. שומרי הסף נרדמו במשמרת הזאת" | "הניתוק של בנט מהמציאות מעורר רחמים. יושב עם אוזניות ומשחק קנדי קראש, משחק של ילדים בני 4-5, בעיני ראיתי"

    צילום: פלאש 90
    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ משה ארבל, ש"ס, לאיתי גדסי ב"מהדורה המרכזית": "פעולות נמרצות של יור ש"ס אריה דרעי מאחורי הקלעים הביאה נוק אאוט והבהירו בצורה ברורה להנדל שלא לפגוע בציבור החרדי ללא שום היגיון. גם בנאום שנשאתי בכנסת, הייתה ביקורת על דברים שצריכים תיקון בוועדת הרבנים לענייני תקשורת. אבל העובדה שיועז הנדל עם תנועות רפורמיות מנהלים סדר יום בישראל. הם מטרטרים בבתי משפט, כל מיני מיליונרים מארצות הברית ביחד עם אנשים שלא עוברים את אחוז החסימה מנסים ללמד אותנו איך לחנך את ילדינו".

    "בית המשפט לא יוכל להתעלם מההצבעה הזאת, שלא מאפשרים לנו את הדרך לחנך את ילדנו אם במקרה הזה ואם במקרה של עפולה, נמאס לנו שאנשים וקבוצות מנסות לחנך אותנו. החוק קובע שלשר התקשורת יש אחריות כלכלית, אבל הוא בקולו אומר שלא יאפשר טריטוריות אם בציבור החרדי אם בערבי. היום הורדנו לו את החיוך מהפנים".

    חבר הכנסת ארבל העיד על אירוע חריג שהתרחש בכנסת במסגרתו "כיכב" שוב ראה"מ נפתלי בנט: "מאחל רפואה שלמה לנפתלי בנט, הניתוק שלו מהמציאות מעורר רחמים. יושב עם אוזניות ומשחק קנדי קראש, משחק של ילדים בני 4-5, במו עיני ראיתי".

    "אם יש מישהו שיכול לדבר על תרבות ג'ובים בלתי חוקית זה בוודאי לא בנט, ובוודאי לא עלינו. גם שומרי הסף נרדמו במשמרת הזאת, מדיניות של עצימת עיניים בממשלה הנוכחית. אין ספק שהממשלה הנוכחית קיבלה ייעוץ משפטי בממשלה הזאת במשרת אמון, אני מכיר בוודאות את היועמ"שית במשרד הדתות שהיא פעילה פוליטית".

    הצבעות רבות הממשלה נאלצת למשוך, רבות הם מפסידים בהן. אני מודע לזה שזה עלול לקחת זמן עד שהממשלה תקרוס, אנחנו נתאמץ שזה יקרה מהר. בסופו של דבר הפעולות של מניעת סבסוד מעונות לנשות אברכים, גם רפורמת התקשורת ורפורמת הגיור שנתקעה. אנחנו צריכים להודות לה' שהיא לא הצליחה".



    0 תגובות