עמוס ידלין: "האיראנים מתוסכלים ונחושים לנקום"

    אייל ראובן No Comments on עמוס ידלין: "האיראנים מתוסכלים ונחושים לנקום"

    האלוף במיל' עמוס ידלין ב"מהדורת הבוקר": "האיראנים מאוד מתוסכלים ונחושים לנקום. לכן אני מעריך שעד שהם ירגישו משהו שהם יוכלו להגדיר כנקמה – ההתרעה של המל"ל לגבי טורקיה תישאר בתוקף"

    צילום: פלאש 90
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נמשכות ההתרעות לפיגוע מיידי נגד ישראלים באיסטנבול. "יש עדיין ניסיונות מיידים של חוליות לרצוח ישראלים בשטח", אומרים גורמים ישראלים.

    במקביל להתרעות ישנה פעילות חשאית של כוחות הביטחון הישראליים לסיכול פיגועים במאמצים משותפים יחד עם כוחות הביטחון הטורקים. שר הביטחון בני גנץ קרא לכלל הישראלים הנמצאים בטורקיה להישמע להנחיות גורמי הביטחון.

    האלוף במיל' עמוס ידלין, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (ראשון). "לאיראנים קרו הרבה מאוד מקרים של אנשים שהלכו לעולמם בצורה לא טבעית והיו תקלות ותאונות באתרים שמייצרים חימוש והם מאוד מתוסכלים ונחושים לנקום ולהרתיע", אומר ידלין. "לכן אני מעריך שעד שהם יעשו משהו שהם יוכלו להגדיר כנקמה – ההתרעה של המל"ל לגבי טורקיה תישאר בתוקף. זה הרבה יותר משתי חוליות".

    לדבריו "אני חושב שהסיפור עם טורקיה עם ארוך יחסית. נקודת הזכות היא שהטורקים החליטו לשפר את היחסים עם ישראל, מצבם הכלכלי קשה והם רוצים את התיירים הישראלים ולכן הם משתפים איתנו פעולה"

    עוד אמר ידלין: "האיראנים חיפשו תגובה סימטרית למה שישראל לטענתם עשתה ורצו לחסל מישהו בכיר, אבל רמת התסכול שלהם היום היא כזאת שכל ישראלי או אפילו כל יהודי הוא יעד לפגיעה. אני קורא לישראלים לא לנסוע לטורקיה".

    ידלין נשאל מדוע לא מונעים מישראלים לנסוע לטורקיה: "כנראה יש בעיה משפטית עם מניעת טיסה של ישראלים לטורקיה. מי שמהמר על חייו – זו בעיה שלו. אזהרה חמורה יותר ממה שעכשיו לא יכולה להיות".



    0 תגובות