התחלה חדשה ונקיה

    עפר גדנקן No Comments on התחלה חדשה ונקיה

    Dyson מציגה נבחרת שואבי אבק המהווים מתנת חתונה מובחרת לזוג הצעיר שיפסע פסיעות ראשונות בבית נקי, מבריק ורענן ● המתנה החמה מבית Dyson: שואב האבק דגם slim total clean12V שואב האבק האלחוטי הקל, החזק ביותר של Dyson, בעל טכנולוגיית לייזר ייחודית המגלה חלקיקי אבק מיקרוסקופיים ● נדוניה של ניקיון מבית Dyson.

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עונת החתונות בשיאה, וכשמחפשים מתנה אמיתית, יוקרתית ואיכותית שתלווה את הזוג הצעיר ותהווה חלק בלתי נפרד מהבית החדש, מזמינה אתכם Dyson להכיר ולהוקיר באמצעות נבחרת שואבי האבק מבית Dyson שיהפכו את חווית ניקיון הבית לחוויה קלילה ונעימה. בראשו של היצע השואבים מוצע כמתנה שכל זוג ישמח לקבל שואב האבק מדגם 12V המציג רמות חדשות של דיוק, ניקיון וקלילות.

    שואב אבק דגם  slim total clean12V, הוא שואב האבק האלחוטי הקל, החזק ביותר מבית Dyson, עוצמת השאיבה שלו היא 150  AWוהוא עם טכנולוגיית לייזר המגלה חלקיקי אבק בלתי נראים בבית. לדגם 12V זמן עבודה רציף של עד 60 דק' לסוללה.

    שואב האבק המדויק והקל ביותר של Dyson מצויד במברשת פלאפי רכה ובטכנולוגיה משולבת עם אלומת לייזר ירוק שפועלת בזווית מדויקת לגילוי אבק בלתי נראה על פני רצפות ופרקטים. השאיבה העוצמתית של המנוע לוכדת את האבק מבלי להפחית מעוצמת השאיבה. לדגם 12V חידוש ייחודי בדמות לחצן הפעלה קבוע ללא צורך בהחזקת ההדק בזמן השאיבה. השואב מכיל מברשת Tangle Anti אינטגרלית לספות ומזרנים עם טכנולוגיה ייחודית למניעת הסתבכות שיער סביב המברשת. ה12V מתוכנן במיוחד לניקוי רצפות ופרקטים ועיצובו הקליל אינו תופס מקום, כך שהוא מהווה מתנה מושלמת, יוקרתית ונחשקת, ועם זאת, שימושית ויומיומית, לזוג הצעיר המתחיל את חייו באווירת ניקיון רעננה בכל רגע נתון.

    דגם  slim total clean12V  שמח להצטרף אל הבית החדש המוקם ולהעניק לו חווית ניקיון חדשה ומרעננת.



    0 תגובות