כאן בישראל: 'הדרך הנמוכה בעולם' | תיירות

    קובי פינקלר No Comments on כאן בישראל: 'הדרך הנמוכה בעולם' | תיירות

    'הדרך הנמוכה בעולם' מהווה מסלול סיפורי המתמשך לכל אורכו של חבל ארץ ים המלח, תוך רתימת שותפים על בסיס סטנדרטים ואמות שירות, ליצירת חוויית תייר אופטימלית | סיקור

    ים המלח צילום: איתמר גרינברג
    9:53
    16.04.24
    חדשות קול חי No Comments on איראן מאיימת: "תגובה מינימלית תיענה בתגובה מסיבית" | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במכון מחקר ים המלח למרגלות מצדה, הושקה אתמול  'הדרך הנמוכה בעולם'. הדרך הנמוכה בעולם' מהווה מסלול סיפורי המתמשך לכל אורכו של חבל ארץ ים המלח, תוך רתימת שותפים על בסיס סטנדרטים ואמות שירות, ליצירת חוויית תייר אופטימלית.

    למוצר תיירות זה המנגיש נקודות עניין ותכנים תיירותיים בפלטפורמה ייעודית בשפות שונות בתוך האתר של ארץ ים המלח, תחת 'הדרך הנמוכה בעולם'.

    באתר החדש, מתאפשר למטייל לבנות לעצמו "סיפור דרך" המשלב במסלול מפגש עם תושבים מקומיים, "שגרירי הדרך" לצד דמויות היסטוריות המוגדרות כ"שגרירים היסטוריים". שגרירי הדרך הינם תיירנים מקומיים משלושת הרשויות בנוסף לשמורות טבע ונקודות עניין במרחב.

    לשגרירים חולקו דרכונים של ארץ ים המלח והמבקרים יוכלו לקבל את הדרכון ולהחתים אותו בנקודות השונות בהן יבקרו. המטייל יוכל להעלות על מפה באתר את המקומות בהן ירצה לבקר כולל זמנים ומרחקים ואף לתאם מראש את הגעתו ושהותו מול שגרירי הדרך.

    פיתוח 'הדרך הנמוכה בעולם' ומיצובה כמותג תיירותי בינ"ל, יביא כך מקווים, להגדלת התנועה מהארץ ומהעולם לים המלח ולמדינת ישראל, בדומה לדרכי תיירות עולמיות כמו: מונט בלאנק(שוויץ), ,Camino de Santiago שביל חוצה ישראל ועוד.

    ניר ונגר, ראש המועצה האזורית תמר: "שיתוף פעולה של רשויות מקומיות, תמר, ערד ומגילות, נותן תוכן חדש לביקור במרחב ארץ ים המלח וספר המדבר, ומאפשר חוויות אותנטיות ומיוחדות במרחב המיוחד שלנו. בעבודה מאומצת ומשותפת שליוותה את הקורונה והסתיימה עם פתיחת השמים לתיירים, יצרנו קסם אמיתי בין תושבים, תיירים, מבקרים ומקום. כעת בלחיצת כפתור וסיור באתר ניתן לבנות את החופשה המושלמת באזורנו, ללא תלות בסוכן תיירות או במשרד נסיעות. אני מודה לשותפינו ולשגרירי הדרך שלנו. מחכים לכם!!!".

    ניסן בן חמו, ראש עיריית ערד: "כל קהילה בכל מקום צריכה להתבסס על החוזקות הקיימות אצלה. עושה נכון המועצה האזורית תמר, שמפתחת את התיירות המתאימה לאזור ביוזמות מרתקות. יוזמות אלה כגון הדרך הנמוכה בעולם, משתלבות נפלא עם היצע התיירות בערד. איננו מתחרים אלא משלימים אלה את אלה, וביחד אנו יוצרים את החוויה הטובה ביותר לתיירים המגיעים לאזור מהארץ ומחו"ל".

    אריה כהן, ראש המועצה האזורית מגילות: "בשם המועצה האזורית מגילות ותושביה, אני גאה ונרגש לראות את פרויקט 'הדרך הנמוכה בעולם' קורם עור וגידים. 'הדרך הנמוכה בעולם' היא ביטוי לשיתוף הפעולה הפורה בין הרשויות לאורך ים המלח ויתרה מכך, היא ביטוי לפוטנציאל התיירותי העצום הגלום באזורנו. אזור ים המלח הציע מאז ומעולם שפע של אפשרויות תיירותיות יוצאות מגדר הרגיל, 'הדרך הנמוכה בעולם' היא ההזדמנות להנגיש את אותו השפע ולהוסיף בפיתוח ומיצוי הפוטנציאל האדיר הגלום באזור שלנו".

    לדברי מתכנני האתר, מדובר בעוד פרויקט שיעשיר את מגוון האפשרויות התיירותיות באזור "בזכותו ימשיך משאב הטבע הייחודי לנו פה בישראל, להוות מוקד עלייה לרגל עבור תיירים רבים – תיירים שיכניסו למשק הישראלי כסף רב ובזכותם ייווצרו מקומות עבודה רבים, בעיקר בפריפריה, שיספקו פרנסה לאזרחי ישראל".



    0 תגובות