בן גביר: "אין לי יומרה להחליף את סמוטריץ', מקווה שנרוץ יחד"

    אייל ראובן No Comments on בן גביר: "אין לי יומרה להחליף את סמוטריץ', מקווה שנרוץ יחד"

    ח"כ איתמר בן גביר במהדורת סוף השבוע: "באים אלי אנשים שהצביעו לכחול לבן והעבודה ואומרים 'נצביע לך הפעם'. אבל אסור לנו להיות זחוחים, אסור לנו לחשוב שזה בכיס שלנו"

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת סוף השבוע (חמישי) והתייחס לנפילת הממשלה. "האווירה היא מצוינת, אבל אני תמיד מזכיר שאנחנו עדיין לא שם. קודם צריך לצאת לבחירות ובע"ה לנצח אותם".

    לדבריו "אנחנו עדיין מנסים להקים ממשלת ימין בכנסת הנוכחית – אבל זו צריכה להיות ממשלת ימין, לא בדיבורים ולא בהצהרות. אני נותן לזה איזה 20% סיכוי. אני חושב שסער יצטרך להבין שהוא מקבל על עצמו את קווי היסוד של הימין שכוללים גם רפורמה במערכת המשפט".

    "אם אנחנו יוצאים לבחירות, צריך לעשות עבודה משמעותית. המבחן הוא 61, בלי עימותים מיותרים וירי בנגמש", מוסיף בן גביר.

    ביחס לריצה משותפת נוספת עם הציונות הדתית, אמר בן גביר: "אני מאוד מקווה שנרוץ יחד עם סמוטריץ', שנינו רוצים. אין שום סיבה בעולם שזה לא יקרה. אני בא לזה בלב פתוח ובנפש חפצה. אין לי יומרה להחליף אותו. הפעם צריך להרכיב רשימה כמו שהציבור רוצה".

    הוא תקף את ראש הממשלה המיועד, יאיר לפיד: "צריך להבין מי הולך להיות ראש הממשלה בחודשים הקרובים. זה אדם נהנתן, הוא לא יודע לעבוד. הוא עובד שעתיים ביום. הוא לא כשיר ולא מתאים לתפקיד הזה".

    עוד אמר בן גביר: "באים אלי אנשים שהצביעו לכחול לבן והעבודה ואומרים 'נצביע לך הפעם'. אבל אסור לנו להיות זחוחים, אסור לנו לחשוב שזה בכיס שלנו".



    0 תגובות