סוף לעומסים? הממשלה אישרה את הרחבת כביש 6

    צבי טסלר No Comments on סוף לעומסים? הממשלה אישרה את הרחבת כביש 6

    הממשלה אישרה את הרחבת כביש 6 עם נתיב נוסף לכל כיוון, ממחלף קסם ועד מחלף עין תות וכן הקמת מחלף בית נחמיה, שיאפשר להתמודד עם עומסי התנועה בין מחלף נחשונים למחלף בן שמן | הנתיב הנוסף יפעל כנתיב רב תפוסה והאגרה בעבור נסיעת כלי רכב מעל 4 טון תופחת בשעות הלילה

    צילום: Anat Hermony/Flash90
    12:56
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on הצטיידו בעט ודף: העוגות המיוחדות של מלכי אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בישיבת הממשלה שהתקיימה היום (א'), אושרה הצעתם של שר האוצר אביגדור ליברמן ושרת התחבורה ח"כ מרב מיכאלי, להרחבת כביש 6 עם נתיב נוסף לכל כיוון, ממחלף קסם ועד מחלף עין תות וכן הקמת מחלף בית נחמיה, שיאפשר להתמודד עם עומסי התנועה בין מחלף נחשונים למחלף בן שמן.

    בנוסף, אישרה הממשלה כי במסגרת מתווה ההרחבה, הנתיב הנוסף יפעל כנתיב רב תפוסה וכי האגרה בעבור נסיעת כלי רכב מעל 4 טון תופחת בשעות הלילה.

    מדובר בסלילת נתיב רביעי בין מחלף קסם למחלף עירון, ונתיב שלישי בין מחלף עירון למחלף עין תות. הנתיב החדש ישמש לנסיעה של תחבורה ציבורית ושיתופית ויקצר את זמני הנסיעה של הנוסעים באוטובוס או רכב רב תפוסה (מעל 3 נוסעים).

    העדפה זו תיתן יתרון משמעותי לתחבורה הציבורית והשיתופית בכביש 6 ותסייע בהתמודדות עם עומסי התנועה הכבדים בכביש. הנתיב החדש יבוצע על ידי חברת "חוצה ישראל" וצפוי להיפתח בשנת 2027. לאחר אישור הממשלה, נדרש אישורה של ועדת הכלכלה של הכנסת.

     



    0 תגובות