אביר קארה: "אנחנו מאחורי בנט, מקווים שירוץ בבחירות"

    אסתי פלד 1 Comment on אביר קארה: "אנחנו מאחורי בנט, מקווים שירוץ בבחירות"

    ח"כ אביר קארה מימינה לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו מאוחדים מאחורי ראש הממשלה נפתלי בנט, ומחכים להחלטתו. מקווים שהוא ירוץ בבחירות הקרובות" | האזינו לריאיון המלא

    צילום: פלאש 90
    16:43
    28.03.24
    קובי פינקלר No Comments on המל"ל מזהיר: סיכון מוגבר לישראלים במדינות עוינות

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ אביר קארה ממפלגת ימינה התראיין אצל אבי מימרן ב"מהדורה המרכזית" והתייחס למצב הפוליטי ולבחירות הבאות: "אנחנו נשארים מאוחדים אחרי ראש הממשלה נפתךי בנט. מחכים להחלטה שהוא יקבל ומקווים שהוא יקבל החלטה לרוץ שוב בבחירות".

    "הבאנו הישגים אדירים לעם ישראל ולכלכלה בישראל. האפשרויות שהיו בפנינו אחרי הבחירות הקודמות או להמשיך בסבבי בחירות או לקבל החלטה מנהיגותית. זו הייתה החלטה קשה אבל קיבלנו אותה".

    על השאלה מדוע בנט לא נתן ללפיד להיות ראשון ברוטציה הגיב קארה: "היה חשוב לנו לשמור על האידיאולוגיה והערכים שלנו. היה חשוב שאנחנו נוביל כי רוב העם בימין. הגענו עם תכנית עבודה מסודרת. בנט היה הכי מתאים להוביל. הייתה הסכמה לכך מצד לצד בקואליציה. הוא עשה עבודה מצוינת".

    האם יש לכם כוונה לשנות את שם המפלגה "ימינה" בעקבות דבריו של בנט שממשלת ימין על מלא במצב הנוכחי זה אסון לישראל? שאל מימרן. "מעולם לא וויתרנו על הדרך של ארץ ישראל השלימה. מה שבנט התכווין זה שהמדינה הגיעה למצב של כאוס. כמעט שנתיים שלא עשו שם כלום. היינו חייבים לייצב את המצב הזה" השיב קארה.

    "שמעתי שדודי אמסלם לא פוסל את רע"מ. הם הכשירו אותם. כל אחד עשה את שיקוליו, השיקול שלי היה זה איך להביא תוצאות לאזרחים ששלחו אותי לכנסת. העברנו רפורמות אדירות בכלכלה. למי שטוען שאנחנו לא ימין אני אומר שאנחנו לא החזרנו את חברון לא שחררנו מחבלים עם דם על הידיים, לא עשינו התנתקות. איפסנו את הגירעון ועשינו דברים טובים".

    קארה התייחס למפלגות החרדיות ואמר: "החרדים היו חייבים להיות חלק מהממשלה הזו. חבל שהם לא הצטרפו. החרדים משתפים פעולה עם הערבים, יש לש"ס מצביעים ביישובים ערבים בקשר לכלכלה סוציאליסטית. זה בניגוד לאידיאולוגיה שלי, הם חייבים לעזוב את כן ביבי לא ביבי ולהצטרף לכל ממשלה שתהיה".

    האזינו לריאיון המלא:

     

     

     

     

     

     



    1 תגובות

    מיין תגובות