מרגש: הסידור הקדוש וההיסטורי הגיע לידי האדמו"ר | תיעוד

    נתי קאליש No Comments on מרגש: הסידור הקדוש וההיסטורי הגיע לידי האדמו"ר | תיעוד

    בשבוע שעבר הגיע לידי כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף – קרית גת שליט"א סידור היסטורי ורב ערך שהיה שייך לזקינו הרה"ק ר' אליעזר זאב מקרעטשניף זיע"א | במוצאי השבת האחרונה התפלל האדמו"ר עם הסידור המיוחד, וההתרגשות בקרב החסידים הייתה רבה | גלריה

    צילום: מהנעשה והנשמע בחצה"ק קרעטשניף ק"ג
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הרה"ק מוהרא"ז זיע"א היה ידוע בתפילותיו המיוחדות בהשתפכות הנפש בקול חוצב להבות אש ובהתלהבות והתעוררות עצומה למעלה מכוחות אנוש כבן המתחטא לפני אביו, פלגי דמעות ועגלי זיעה זלגו ממנו בכל תפילה ותפילה שחלקם נספגו בינות לדפי הסידור שהתפלל בו. בשבוע שעבר הגיע אותו סידור קדוש לידי נינו ממשיך דרכו כ"ק האדמו"ר מקרעטשניף – קרית גת שליט"א ע"י אחד מחסידיו.

    האדמו"ר קיבל את הסידור בחביבות גדולה מאוד ועיין בו משך זמן רב מאוד ובמוצש"ק (קורח) הוציא האדמו"ר את הסידור המיוחד לתפילת ערבית, כשההתרגשות בקרב החסידים הייתה רבה.

    לאחר תפילת ערבית התקבצו החסידים סביב מקומו של האדמו"ר בכדי לחזות מקרוב בסידור הקדוש והעתיק והאדמו"ר החל לדבר בגודל עבודתו בקודש של זקינו מוהרא"ז זיע"א בכל ענייני עבודת השם ובפרט בעבודת התפילה.

    לאחמ"כ אף נקב בדברי מוסר לכלל החסידים שהאדם צריך לנצל כל רגע בשהותו בעוה"ז ואמר כי: "אין האדם יודע עתו וכמה שנים ימלאו ימיו, ולא כמו דבר הדומם, הנה הביטו נא על סידור קדוש זה שנדפס כבר לפני 130 שנה ועל אף מלחמת העולם השניה שזקה"ק בעל הסידור נעקד על קידוש השם, אבל הסידור עבר את שנות הזעם והינו עודנו קיים בשלמותו וניתן להשתמש בו ולהתפלל בו בדיוק כמו כשהודפס לפני 130 שנה, משא"כ האדם".



    0 תגובות