פעיל 'ימינה': "אני מאמין שנפתיע בגדול בבחירות הקרובות"

    אסתי פלד No Comments on פעיל 'ימינה': "אני מאמין שנפתיע בגדול בבחירות הקרובות"

    פעיל מפלגת ימינה, יוסי אזרחי שוחח עם 'קול חי': "ברגע שיוחלט שימינה תמשיך לרוץ כסיעה, עם הקמת מוסדות מפלגה אני מאמין שהיא תפתיע בענק בבחירות הקרובות הודות לפעילות הממשלה בשנה האחרונה"

    צילום: נועם מושקוביץ', דוברות הכנסת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    פעיל מפלגת ימינה, יוסי אזרחי שוחח הערב (שני) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית על מצבה הרעוע של המפלגה בצל סיום דרכה של ממשלת בנט. "אנשים קיבלו תקווה בשנה האחרונה", טוען אזרחי. "ראש הממשלה אמר שהיופי זה לשמוע את הצד השני גם כשאתה נשאר בעמדתך. אני לא חושב שבנט מזדהה או מסכים עם התבטאויותיו של ליברמן".

    לדבריו "ראש הממשלה דיבר לא פעם על הצורך בצירוף החרדים לקואליציה, על החשיבות של הדאגה למגזר החרדי. יש דברים שאנחנו לא שלמים איתם בממשלה הזאת. שתי נשים שבאו היום (למפגש הפעילים) מהדרום אמרו לראש הממשלה תודה על שנה שקטה".

    הוא הבהיר "אנחנו לא במשחק של ביבי או לא ביבי", והוסיף "אנחנו עוד לא יודעים באיזו קונסטלציה תתמודד ימינה בבחירות הקרובות. הבסיס של ימינה כמפלגה הוא רעוע ברמת המוסדות. אנחנו מכירים את העניין הזה ובו צריך לטפל".

    עוד אמר אזרחי: "ברגע שיוחלט שימינה תמשיך לרוץ כסיעה, עם הקמת מוסדות מפלגה – אני מאמין שהיא תפתיע בענק בבחירות הקרובות הודות לפעילות הממשלה בשנה האחרונה".



    0 תגובות