מכבי ב"ב פותחת קבוצת תמיכה ומידע לבני משפחה המטפלים בחולים מורכבים

    עפר גדנקן No Comments on מכבי ב"ב פותחת קבוצת תמיכה ומידע לבני משפחה המטפלים בחולים מורכבים

    טיפול בחולה בבית לאורך זמן מעמיד בפני בני המשפחה אתגרים מורכבים. כדי לנסות ולתת מענה לאתגרים הללו, פותחת "מכבי שירותי בריאות קבוצת" תמיכה ייעודית לנשים שתאפשר ביטוי והבנה מעמיקים של הקשיים במטרה לסייע בהתמודדות היומיומית עמם. את המפגשים, שיתקיימו אחת לשבוע במשך שבעה שבועות, ינחו עובדות סוציאליות מנוסות של מכבי. מנהל מרחב בני ברק, ר' ברוך שטרן: "יוזמה מרגשת שמסייעת לחברים בהתמודדות עם מצב מורכב".

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בני משפחה שמטפלים בקרוביהם החולים לאורך זמן ניצבים בפני אתגרים מורכבים שמשפיעים על החיים עצמם. מעבר לקושי בקיומה של המחלה עצמה והחשיפה אליה, בני המשפחה מתמודדים גם עם מגבלות שונות ואתגרים נוספים הכרוכים בטיפול הביתי. במקרים מסוימים כל החיים משתנים – הן של המטופל והן של המטפל.

    בדיוק לשם כך יוזמת "מכבי שירותי בריאות" קבוצת תמיכה ומידע ייעודית לנשים תושבות בני ברק, המתמודדות עם מחלה של בן משפחה. מטרת הקבוצה היא לסייע לאותן נשים באמצעות תמיכה ומתן כלים כיצד לצלוח את התקופה המורכבת. הקבוצה תאפשר ביטוי והבנה מעמיקים של הקשיים, כדי להקל על ההתמודדות ולסייע ככל הניתן לאורך תקופת הטיפול.

    המפגשים יתקיימו בסניף מכבי שברחוב כהנמן 64 ו', אחת לשבוע למשך שבעה שבועות, בין השעות 10:30-9:00. את המפגשים מנחות העובדות הסוציאליות המנוסות, גב' שיר ניר וגב' מור אסטרייכר, המלוות משפחות רבות במסגרת תפקידן כעו"סיות מטעם מכבי. ההשתתפות במפגשים מיועדת לחברות מכבי, או לאלו שמטפלות בבן משפחה חבר מכבי, ואינה כרוכה בתשלום.

    במכבי פועלים כל העת כדי לשפר את איכות החיים ולספק מעטפת בריאותית מלאה שמקיפה את כל תחומי החיים, ויוזמת פעילויות לקידום בריאות ויוזמות ברוכות לטובת החברים. קבוצת תמיכה זו מצטרפת לשלל פעילויות דומות שמקיימת מכבי לאורך השנה, מעבר לשירותי הבריאות השוטפים, במטרה לאפשר מענה מקיף בהתמודדויות שונות המתקשרות להיבטי הבריאות.

    ר' ברוך שטרן, מנהל מרחב בני ברק במכבי: "מדובר ביוזמה מרגשת שמסייעת לחברים בהתמודדות עם מצב מורכב ומאתגר. מכבי רואה לעצמה זכות להוביל מיזמים לטובת החברים ולהנגיש את שירותי הבריאות בהתאמה מרבית לאורח החיים. החיזוק והכלים שתקבלנה הנשים שתשתתפנה בקבוצת התמיכה, מחזק גם אותנו ונותן רוח גבית לעשייה השוטפת".

     



    0 תגובות