סטנדרטים חדשים הגיעו לפתח תקווה

    עפר גדנקן No Comments on סטנדרטים חדשים הגיעו לפתח תקווה

    נקבעה המזוזה למרכז הרפואי הגדול והחדשני "גלובל" של מכבי בפתח תקווה
    במקביל מכבי שירותי בריאות וקופת החסד 'תפארת הצדקה פ"ת' פועלים למען תושבי פתח תקווה

    15:05
    28.03.24
    אשת חיל No Comments on "הקב"ה בחר לניסיון הזה את האנשים הכי מיוחדים שלו"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    באירוע מיוחד שהתקיים במעמד רב העיר פתח תקווה הגאון רבי מיכה הלוי שליט"א, ראש העיר מר רמי גרינברג ובכירי הנהלת מכבי, נקבעה המזוזה למרכז הרפואי החדש והמתקדם "גלובל" של מכבי שירותי בריאות בפתח תקווה. מדובר במבנה ענק בן 4 קומות שנבנה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים והחדשניים ביותר של עולם הרפואה המודרני, המשלב בתוכו מכונים מתקדמים, סניפים חדשים של "מכבי טבעי" ו"מכבי פארם", מוקדי רפואה דחופה ושירותים רבים נוספים תחת קורת גג אחת.

    מכבי מביאה את בשורת החדשנות לעיר פתח תקווה עם המרכז הרפואי הגדול שנפתח באירוע רשמי של קביעת מזוזה. המבנה כולל בתוכו את שירותי הבריאות האיכותיים ביותר במגוון רחב של תחומים: רפואת משפחה, רפואת ילדים, רופאים מומחים, מכון ריפוי בעיסוק פיזיקלי, מכון שמע, מרפאת אחיות ומעבדה. כל אלה מוענקים לחברי מכבי בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובנוחות מקסימלית, תוך שימוש באמצעים משוכללים ובמכשור החדשני והמתקדם ביותר. בנוסף, המרכז הרפואי מציע מוקדי רפואה דחופה, מרפאה בריאטרית, אשפוז יום, מכון פיזיותרפיה, מכון רנטגן ואולטרסאונד ומכון סוכרת. כמו"כ, גם המרכז לבריאות האישה נפתח במבנה החדש ומספק שירותי רפואת נשים מתקדמים ומותאמים.

    בתוך המרכז הרפואי החדש עומדים לטובת החברים הסניף החדש והמרווח של "מכבי פארם" שיאפשר לממש את המרשמים מיד לאחר המפגש עם הרופא, וכן הסניף החדש של "מכבי טבעי" המעניק שירותי רפואה משלימה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. כל אלה עומדים לטובת חברי מכבי בפתח תקווה תחת קורת גג חדשנית אחת.

    בטקס קביעת המזוזה למבנה החדש והמתקדם השתתפו רב העיר פתח תקווה הגאון רבי מיכה הלוי שליט"א, ראש העיר מר רמי גרינברג, יו"ר מכבי מר רן סער, מנכ"לית מכבי גב' סיגל דדון-לוי, ראש מחוז השרון ד"ר אנג'לה עירוני, מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש, מנכלי"ת מכבי טבעי דבורה חסיד, מנכלי"ת מכבי פארם דורית אפלר, מנכלי"ת מכבידנט טוני כהן, סמנכ"ל ממשל ותקשורת גב' שיר כהן, מנכ"ל אסותא מר גידי לשץ, מנהלת שיווק מחוז שרון גב' נורית גבע, ראש חטיבת שירות ושיווק מר עופר חברוני, ראש מערך השיווק נירית בן קיש, מנהל המרחב מר מיכאל אורן שאף הנחה את האירוע, מנהל דוברות ותקשורת במגזר החרדי ר' משה שלזינגר, חבר מועצת העיר ומתאם קשרי הקהילה ר' שמעון ברגמן, וכן רבים נוספים ממטה מכבי ובכירי המחוז והמרחב.

    במהלך נשיאת הדברים של רב העיר הגאון רבי מיכה הלוי שליט"א, שיבח את ההתאמה של מכבי לכלל האוכלוסיות בציינו את החשיבה על הפרטים הקטנים לטובת חברי מכבי בעיר פתח תקווה והסביבה.

    פתיחת המרכז החדש הינה חלק מתנופת פיתוח חסרת תקדים של מכבי בעיר. לצד 8 מרכזים רפואיים קיימים המספקים שירותי בריאות מיטביים לחברים, בעוד חודשים ספורים צפוי להיפתח מרכז רפואי חדש נוסף בשכונת הדר גנים – נוף נחלים, כולל מרפאה חדשנית ומרווחת של מכבידנט. המרכז החדש הוא הביטוי ההולם ביותר לחדשנות, השירות והמקצועיות של מכבי. "מרכז גלובל" הוא בשורה בעלת משמעות רבה המתכתבת עם החזון של מכבי להמשיך את מגמת ההתפתחות והצמיחה המרשימה של שירותי הבריאות בעיר.

    ראש מחוז השרון, ד"ר אנג'לה עירוני: "אנו שמחים לפתוח את המרכז הרפואי החדש והמתקדם לטובת חברי מכבי. הוא מהווה בשורה של ממש לתושבים שיוכלו לקבל את מלוא השירותים הנדרשים במקום אחד, נגיש וחדשני, שנבנה בהתאם לסטנדרטים המתקדמים והאיכותיים ביותר בעולם הרפואה. האירוע היום ממחיש את החשיבות שרואים במכבי להרחבת השירותים ושיפורם המתמיד למען התושבים חברי מכבי".

    נציגי מכבי שירותי בריאות הגיעו למעונו של הגאון הגדול רבי ששון כהן שליט"א, מרא דאתרא כפר אברהם וחבר נשיאות קופת החסד, לקבלת עצה וברכת הדרך. נציגי מכבי שירותי בריאות הציגו בפני המרא דאתרא שליט"א את הפעילות הענפה וההתפתחות המשמעותית של שירותי הבריאות בעיר, לרבות פתיחת מרכזים רפואיים חדשים, שיפוץ ושדרוג מרכזים רפואיים קיימים, עיבוי מערך הבריאות ותוספת מומחים לטובת התושבים.

    במפגש ציינו הנוכחים כי יפעלו יחד למען קידום הבריאות בקהילה, תוך מתן דגש על שירותים מותאמים המוענקים במרכזים הרפואיים של מכבי ברחבי העיר. הם הדגישו את השירות המקצועי, פתיחת המרכזים הרפואיים החדשים ובהם המרכז הענק והמתקדם "גלובל", המרכז הרפואי "נוף נחלים" שייפתח בקרוב, המרכז המחודש בהדר גנים שישופץ בקרוב, מרפאת מכבי טבעי, מכבי פארם ורפואת שיניים מתקדמת מבית מכבידנט. זאת, לצד הפיתוח המתמיד וההרחבה של המרכזים הקיימים לטובת חברי מכבי בעיר.

    במפגש השתתפו מר מיכה אורן מנהל מרחב פ"ת, הרב שמעון ברגמן מנהל קשרי קהילה וחבר מועצת העיר, מנהל קופת החסד "תפארת הצדקה" הרב אורי עומסי. ור' אוהד יחיאל.

    המרא דאתרא שליט"א בירך בפתח הישיבה על שיתוף הפעולה והדגיש את המסירות של נציגי מכבי שירותי בריאות, והקשר ההדוק עמם למען תושבי פתח תקווה.

    מכבי נושאת את בשורת החדשנות ואת תנופת הפיתוח חסרת התקדים בעיר. מכלול השירותים של מכבי בפתח תקווה, הוא הביטוי ההולם ביותר לחדשנות, השירות והמקצועיות של מכבי. כל אלה מתכתבים עם החזון של מכבי להמשיך את מגמת ההתפתחות והצמיחה המרשימה של שירותי הבריאות בעיר, בדגש על הלימה תרבותית והתאמה לצרכי האוכלוסייה



    0 תגובות