החיידק הידידותי שכדאי להוסיף לכל דיאטה

    עפר גדנקן No Comments on החיידק הידידותי שכדאי להוסיף לכל דיאטה

    כיום יש מגוון גדול של דיאטות הרזיה, בעיקר משום שאין אחת שמתאימה לכולן. בכל מקרה, לא משנה באיזו דיאטה תבחרו, כדאי שתוסיפו לתפריט את החיידק הידידותי ™B-420 שמסייע לרדת במשקל ואף לשמור עליו

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    במחקרים שהתפרסמו לאחרונה נמצא כי חיידקים במיקרוביום שלנו עשויים להשפיע על הבחירות התזונתיות שאנחנו עושים. כפי הנראה לחיידקים ישנה יכולת גם להשפיע על הפרשת ההורמונים התורמים לתחושת השובע.

    מחקרים רבים מצביעים על יעילות השימוש בפרוביוטיקה לצורך איזון ושיקום המגוון המיקרוביאלי ולהפחתת תסמינים במערכת העיכול, כגון: נפיחות בטנית, כבדות ואי נוחות וכן הפחתת הסיכון לסרטן המעי הגס ועוד.

    כך למשל במחקר התערבותי שנעשה בזן הפרוביוטי ™B-420 ונמשך 6 חודשים במהלכן המשתתפים לא ביצעו שינוי באורחות החיים כמו תזונה ופעילות גופנית, נמצא כי נטילה של פרוביוטיקה עם החיידק™B-420 הובילה להפחתה של כ- 300 קלוריות בצריכת הקלוריות היומית, גרמה לירידה של 1.4 ס”מ בהיקף המותניים ומנעה עלייה במשקל ובמסת השומן.

    ככל הנראה המנגנון שבו פועל החיידק ™B-420 : מעלה את הפרשת ההורמון GLP1 שגורם, בין השאר, לתחושת שובע ולכן תורם להפחתה של הצריכה הקלורית. נוסף על כך, החיידק מונע אגירת שומן בגוף ובמיוחד מסביב למותניים, משום שהוא מעכב חדירה של רכיבים מעוררי דלקת לזרם הדם.

    ניתן להשיג תוספי תזונה עם החיידק הפרוביוטי B-420, ברשתות הפארם המובחרות.



    0 תגובות