עד הראייה ל"קול חי" על הפיגוע בקבר יוסף: "היו לנו ניסים"

    אייל ראובן No Comments on עד הראייה ל"קול חי" על הפיגוע בקבר יוסף: "היו לנו ניסים"

    עד הראייה בפיגוע הלילה בקבר יוסף, נחמן גרוסמן: "חיילים התחילו לצעוק לכולם לתפוס מחסה, להיצמד לקירות ולהישאר בחדרים סגורים. היה צרור שלא הפסיק לרגע, היריות לא פסקו במשך כמה דקות, זה היה מלחיץ היו נפגעי חרדה

    צילום: ניר דבוש - מועצה אזורית שומרון
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: ניר דבוש - מועצה אזורית שומרון

    נחמן גרוסמן, עד ראייה לפיגוע בקבר יוסף אמש בו נפצעו שלושה בתוכם מח"ט חברון במהדורת סוף השבוע עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "נכנסנו לקבר יוסף הצדיק לרגל ההילולא שלו. היינו נגלה שלישית, הייתה אמורה להגיע עוד נגלה. צה"ל רצה לפנות אותנו אחרי התפללנו כחצי שעה והיו צריכים להכניס את הבאים, יצאנו לאוטובוסים בחזרה".

    "התחלנו לשמוע יריות, זה בהתחלה לא היה מוזר כי תמיד יש ברקע פיצוצים ויש עימותים עם צה"ל, אבל זה היה קרוב מתמיד. אף אחד לא הבין מה קורה, פתאום החיילים התחילו לצעוק לכולם לתפוס מחסה, להיצמד לקירות ולהישאר בחדרים סגורים. היה צרור שלא הפסיק לרגע, היריות לא פסקו במשך כמה דקות, זה היה מלחיץ היו נפגעי חרדה, אנשים היו בהלם וחרדה, בסוף זו עיר של מחבלים".

    תוך כמה דקות הוציאו אותנו באוטובוסים כאשר בכניסה חיכו אמבולנסים ומסוק שפינו לבית החולים. היו ניסים בעזרת ה' נחזור עוד פעם להתפלל"

    בתמונה ניתן לראות את ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן והרב הרב יואל פינטו בנו ממשיכו של הרב ישעיהו פינטו, אב בית הדין והרב הראשי של מרוקו, וראש מוסדות הרב פינטו בניו יורק, בתפילה הלילה בקבר לפני הירי.



    0 תגובות