חה"כ שמחה רוטמן: "בנט פרש בכאוס פוליטי מושלם"

    אייל ראובן No Comments on חה"כ שמחה רוטמן: "בנט פרש בכאוס פוליטי מושלם"

    חה"כ שמחה רוטמן לגדסי ופרידמן ב"מהדורת סוף השבוע": "נאום הפרישה של בנט, במחילה, היה פתאטי. העובדה שהוא פורש בכאוס פוליטי מושלם, אפילו בפיזורה יש כאוס. הוא אמר מלכתחילה שלא ישב עם עבאס והוא בא לעשות סדר במדינה וכולנו רואים איך זה נראה"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    16:24
    24.04.24
    יוני בייט No Comments on כשפרעה מלך מצרים הגה את תעלת סואץ | סקירה מרתקת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חבר הכנסת שמחה רוטמן בראיון ב"מהדורת הבוקר סוף השבוע" עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן: "אני חושב שלאזרחים יש סיבות טובות להיות עצובים על השנה האחרונה, בעיקר מישור הכלכלי. נכון שהרבה מההתייקרויות היו במנגנון של "טייס אוטומטי" אבל הממשלה יכולה להפחית מיסים כדי לשמר מחירים נמוכים, הממשלה הפעם לא הייתה מסוגלת"

    "בשני המקרים בממשלה בראשות נתניהו, משרד המשפטים בראשות אמסלם – אתם מדברים על תפקידים. אנחנו אמרנו גם לפני הבחירות הקודמות שאנחנו נשב רק בממשלת ימין, ממשלה שנתמכת על תומכי טרור לא נהיה חלק ממנה. היום כולם מבינים כמה זה היה אסון גם למדינה וגם לקואליציה. הפרסונליזציה היא דבר מיותר ופסול"

    "נאום הפרישה של בנט, במחילה, היה פתאטי. העובדה שהוא פורש בכאוס פוליטי מושלם, אפילו בפיזורה יש כאוס. הוא אמר מלכתחילה שלא ישב עם עבאס והוא בא לעשות סדר במדינה וכולנו רואים איך זה נראה. ההשוואה בין בנט לאולמרט נכונה, שניהם אנשים שצמחו בימין, אולמרט עבר על מלא לשמאל כולל פינויי שטחים באופן האגרסיבי ביותר. מקווה שבכנסת הבאה אשרת את עם ישראל בתפקיד שיתאים לי"



    0 תגובות