אקוניס: "אסור לחזור על הטעות שעשינו בבחירות הקודמות"

    אסתי פלד No Comments on אקוניס: "אסור לחזור על הטעות שעשינו בבחירות הקודמות"

    חה"כ אופיר אקוניס בשיחה עם "קול חי": "תמיד היה רוב של הרבה יותר מ-61, אבל ראשיהן של חלק ממפלגות הימין, כמו סער, בנט וליברמן חברו לשמאל וביתר שאת בשנה שעברה ביולי"

    צילום: Miriam Alster/Flash90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    חה"כ אופיר אקוניס (הליכוד), שוחח הערב (חמישי) עם יעקב ריבלין ואבי בלום ב"פילפוליטיקה" והתייחס לנפילת הממשלה: "ממשלה בדרך כלל מפילה את עצמה, אבל צריך לזכור את העבודה הנחושה שלנו, בעיקר בהצעות החוק הממשלתיות שהתבססו על 'הרצון הטוב' שלנו לכאורה כשמרצ ורע"מ לא רצו להשתתף בהצבעות. הממשלה הזו לא הצליחה לשרוד יותר משנה ושבוע".

    הוא התייחס לכך שלא היה רוב להקמת ממשלה בראשות נתניהו: "מבחינת 61 מנדטים של ימין שמרני מסורתי – היו בכל מערכות הבחירות האחרונות, אבל חלק ממנהיגי המפלגות שיקרו, ביקשו קולות ימין וחברו למחנה השמאל. הראשון היה בנט שלא עבר את אחוז החסימה ב-2019 וגם בהן היה רוב לימין גם ללא בנט, אבל ליברמן חתך שמאלה ולא חזר מאז. עד היום אף אחד ממרכיבי הקואליציה לא גינה את האמירה המכוערת והגזענית שלו על החרדים".

    לדבריו "תמיד היה רוב של הרבה יותר מ-61, אבל ראשיהן של חלק ממפלגות הימין, כמו סער, בנט וליברמן חברו לשמאל וביתר שאת בשנה שעברה ביולי".

    אקוניס התריע: "זה תמרור אזהרה לנו כמנהיגים ולציבור. אסור לנו לנהל קמפיין שדומה לקמפיין הבחירות הרביעיות שבהן לצערי לא דאגנו להוציא את מצביעינו והיינו שאננים. השארנו כ-300 אלף איש בבתים. רובם המוחץ מצביעי הליכוד. התפקיד שלנו הוא שזה לא יקרה ב-1 בנובמבר".

    עוד אמר אקוניס: "אני באמת מסתובב, כמעט כל יום וגם בערים שאינן בהכרח ליכודיות – אומרים לנו 'תחזרו רוצים אתכם', מדברים על הממשלה החלשה ומהסוכנת ביותר בתולדות ישראל. אם זה יבוא לידי ביטוי זה תלוי ביכולת ההנעה שלנו אל הקלפיות וההגעה של אנשים".



    0 תגובות