הסוכנות היהודית מגיבה: "עומדים בקשר רציף עם הרשויות ברוסיה"

    שלמה ריזל No Comments on הסוכנות היהודית מגיבה: "עומדים בקשר רציף עם הרשויות ברוסיה"

    בסוכנות היהודים מגיבים לפרסום לפיו הסוכנות קיבלה הוראה מהשלטונות הרוסיים להפסיק את פעילותה במדינה: "אנו נדרשים מדי פעם להתאמות. המגעים עם הרשויות מתקיימים באופן רציף"

    צילום: פלאש 90
    18:58
    16.04.24
    אבי יעקב No Comments on מספיק טעם לכווולם: סודה בטעמים למהדרין בפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בסוכנות היהודית מגיבים לחשיפת ה'ג'רוזלם פוסט' לפיה השלטונות הרוסים שלחו מכתב למשרדי הסוכנות במוסקבה, המורה להם להפסיק את כל פעולותיהם במדינה. "במסגרת עבודת המשלחת של הסוכנות היהודית ברוסיה אנו נדרשים מדי פעם להתאמות כאלה ואחרות, ע"פ דרישת הרשויות", נכתב בתגובת הסוכנות. "המגעים עם הרשויות מתקיימים באופן רציף, מתוך מגמה להמשיך את פעילותנו בהתאם לכללים שנקבעים ע"י הגורמים המוסמכים, וגם כעת מתקיים דו שיח מסוג זה".

    שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו שטה פנתה בנושא לרה"מ לפיד: "עודכנתי הבוקר בדבר החלטת משרד המשפטים הרוסי. הסוכנות היהודית כידוע מהווה זרוע מרכזית של הממשלה ומשרד העלייה והקליטה לעליית יהודים מכל רחבי העולם למדינת ישראל ועלינו לוודא כי מרחב פעולתם נשמר כפי שהיה לאורך כל השנים. פניתי לראש הממשלה כדי לפעול מול הממשל במוסקבה לפתרון הבעיה, ואני מבקשת לחזק את הקהילה היהודית ברוסיה שבוודאי חוששת בעת הזאת מהשלכות ההחלטה. העלייה היא זכות בסיסית ליהודי רוסיה ונדאג שהיא תשמר ככזו".



    0 תגובות