העיתונאית מירי קרימולובסקי: "יש מועמדת יהודייה פוטנציאלית"

    אסתי פלד No Comments on העיתונאית מירי קרימולובסקי: "יש מועמדת יהודייה פוטנציאלית"

    העיתונאית והיסטוריונית מירי קרימולובסקי, בת משפחה למנהיג הלייבור לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "ג'ונסון נהג בצורה שאיננה בריטית, דודי שעמד בראש הלייבור פרש מיד. המלכה מאוד חיבבה את גונסון, היא הייתה הראשונה אליה הוא התקשר"

    צילום: עמוד רשמי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מירי קרימולובוסקי, בת דוד של יו"ר האופוזיציה בבריטניה: "משפחתי מהלייבור ומה שכתבתי היום שג'ונסון נהג בצורה שאיננה בריטית, דודי שעמד בראש הלייבור פרש מיד. המלכה מאוד חיבבה את גונסון, היא הייתה הראשונה אליה הוא התקשר. בריטניה במצב כלכלי לא מזהיר. מדברים על גב' ברוורמן, היהודייה שתעמוד בראשות אנגליה".

    "היהדות שלו היא לא משהו חזק וזה לא השפיע על הקשר שלו לישראל. בניגוד ללייבור החדש כשבני משפחתי עמדו בראשותו, יש מכל הסוגים אבל זה לא משפיע על הקשרים עם ישראל. ג'ונסון היה ראש עירייה מצליח בלונדון שם הוא יצר קשרים עם ישראל ועם תל אביב" אמרה גב' קרימינולובסקי.

    "צריך לומר שדווקא בבחירות האחרונות יהודים שהלכו עם הלייבור הלכו איתם פחות. בית המלוכה באנגליה זה לא כמו הנשיאות בישראל, הם שמים על השולחן את נושא השמירה כל כדור הארץ ומהבחינה הזו צריך לומר שהעולם המערבי נושא לשם את העיניים. מתוך עשרת המועמדים להחליף אותו יש אישה יהודייה שיש לה סיכוי גדול, היהודים נמצאים בעמדות חשובות למרות שהם לא רוב".

    "אצלנו עם כל הבלאגן יוצאים לפגרה, גם שם הוא אומר נצא לפגרה עד אוקטובר אבל הכעס נגדו כל כך גדול שדוחקים בו לעזוב. אבל אצל האנגלים חופשת הקיץ מקודשת ולכן יכול להיות שיהיה שונה מישראל" אמרה הפרשנית לענייני אנגליה.



    0 תגובות