שיקלי במתקפה: "היועמ"שית פוליטית ומגבה אלימות"

    אבי בלום No Comments on שיקלי במתקפה: "היועמ"שית פוליטית ומגבה אלימות"

    שר התפוצות עמיחי שיקלי לאבי בלום במהדורה המרכזית: "יש הסתה חמורה מאוד שמגיעה מאנשים שאלימותם אומנותם. בראש המסיתים עומד יאיר גולן ויחד איתו כל מיני מופרעים. היועמ"שית מגבה אלימות ופעילות אנרכיסטית. היא לא מסתירה את היותה שחקן פוליטי על מלא"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון המלא>>>

    שר התפוצות עמיחי שיקלי, שוחח הערב (רביעי) עם אבי בלום במהדורה המרכזית והתייחס לטענות נגד ראש הממשלה בנושא החטופים: "אני לא חושב שיש אדם יותר מחויב להחזרת החטופים מראש הממשלה. הוויכוחים נוגעים לסוגיות של חזרה לצפון הרצועה ועצירת הלחימה. אני שמח שראש הממשלה מתעקש על המשך הלחימה, השלמת הפעולה בפריח ולא מוכן לשמוע על חזרה של אוכלוסיה לצפון הרצועה".

    שיקלי ציין כי "לא בכדי בפרק הזמן הזה הייתה פעילות יותר נמוכה מתוך כבוד למדינות שיש לנו איתן אינטרסים משותפים. אני משוכנע שברגע שתינתן ההוראה, נראה פעולה משמעותית ברפיח. זה לא משנה אם יש או אין לגיטימציה. גם בששת הימים לא הייתה".

    בהמשך, תקף השר בחריפות את ההסתה משמאל: "יש הסתה חמורה מאוד שמגיעה מאנשים שאלימותם אומנותם. בראש המסיתים עומד יאיר גולן ויחד איתו כל מיני מופרעים. צריך לשים לב איפה הקווים נחצים. יש רטוריקה קיצונית ואלימה ופעולות לא חוקיות, כולל מצד נבחרי ציבור".

    הוא לא חסך את ביקורתו מהיועצת המשפטית לממשלה: "התרגלנו שהיועמ"שית מגבה אלימות ופעילות אנרכיסטית. היא לא מסתירה את היותה שחקן פוליטי על מלא. לא פגשתי יועמ"ש שעושה את זה כמוה".



    0 תגובות