השר ביטון מרגיע: "דיברתי עם מי שצריך; לא ייסגרו מוסדות"

אבי בלום No Comments on השר ביטון מרגיע: "דיברתי עם מי שצריך; לא ייסגרו מוסדות"

"יש החלטות של פיקוד העורף ויש גם הוראות של הרבנים": השר חיים ביטון התייחס במהדורה המרכזית לאיום בשלילת רישיון לתלמודי תורה שפעלו בניגוד להוראות פיקוד העורף: "יש הליך פרוצדורלי שצריך לקרות, אבל כבר דיברתי עם מי שצריך לדבר ושום מוסד לא ייסגר. יש החלטות של פיקוד העורף ויש גם הוראות של הרבנים"

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
17:10
30.04.24
פנחס בן זיו No Comments on הפיקו לקחים: האוגדות שיצאו מעזה נערכים לפעילות ברפיח

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

השר במשרד החינוך חיים ביטון שוחח הערב ב'מהדורה המרכזית' עם עו"ד אבי בלום וסיפר על ההיערכות במשרד החינוך לאפשרות של מלחמה אזורית נרחבת: "אנחנו נערכים לכל תרחיש, כולל למידה מהבית".

על האיום בשלילת רישיון לתלמודי תורה שפעלו בניגוד להוראות פיקוד העורף: "יש הליך פרוצדורלי שצריך לקרות, אבל כבר דיברתי עם מי שצריך לדבר ושום מוסד לא ייסגר. יש החלטות של פיקוד העורף ויש גם הוראות של הרבנים".

על אופק חדש: "על פניו זה נושא שלצערינו נהפך לבן ערובה בידי פקידי המשרדים ובג"צ. נילחם על זה עד טיפת דמינו האחרונה. בני גנץ לא רלוונטי לסיפור. כרגע זה בידי בג"צ. אני רואה פריצת דרך משמעותית בשבוע האחרון והדיונים יימשכו אחרי פסח. אנחנו מקווים להביא בשורה".

על ההסכמים המונציפליים: "סיעת ש"ס התבגרה. אנחנו יודעים לדרוש את המגיע לנו. יש לנו שני ראשי ערים ובכל המקומות אנחנו מנסים לקבל את המקסימום".

שר החינוך יואב קיש בתגובה לראיון: "אני רואה בפתיחת מוסדות בניגוד להנחיית פיקוד העורף ומשרד החינוך כאירוע חמור. גוף הפיקוח של המשרד קיבל את הנחייתי וזימן את המוסדות המפרים לשימוע. ההחלטה בגינם תתקבל לפי שיקול הדרג המקצועי בלבד".



0 תגובות