אלוף במיל' רון טל: "שדות הנפט באיראן צריכים לבעור"

אבי בלום No Comments on אלוף במיל' רון טל: "שדות הנפט באיראן צריכים לבעור"

"ישראל נמצאת במגננה בלבד בחזית מול החיזבאללה, זו לא אסטרטגיה של הכרעה": אלוף במיל' יפתח רון טל הערב ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום. על איראן: "אנחנו צריכים לייצר חוסר יציבות שלטונית באיראן. אנחנו רואים שם את הפאניקה של האזרחים. אני שומע ממקורות איראניים שהרחוב כמרקחה. אסור לנו לחזור לקונספציה"

יפתח רון טל צילום: פלאש 90
12:28
30.04.24
יונת קפלן No Comments on רומפל נאכט או מימונה? סיוון רהב מאיר על היום שאחרי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

אלוף במיל' יפתח רון טל ב'מהדורה המרכזית' בהגשת עו"ד אבי בלום: "חיזבאללה היא זירת לחימה שפעילה מיומה הראשון של המלחמה. ישראל נמצאת במגננה בלבד בחזית הזו. השמדנו להם הרבה מאוד יכולות וחיסלנו מחבלים רבים, ביניהם בכירים, אבל זו לא אסטרטגיה של הכרעה".

"אוי ואבוי לנו אם לא נגיב לאיראן בצורה שתסב להם יותר נזק ממה שהם הסבו לנו. איראן תקפה בהיקפים גדולים מאוד ואנחנו חייבים להגיב בצורה דומה. אין להם את יכולות ההגנה של ישראל. הם עדיין בהלם מהאופן שהצלחנו לטרפד את כל ההתקפה שלהם"

"אסור לנו לחזור לקונספציה שאומרת שאם לא נגרם נזק לא חייבים להגיב. צריך להחזיר את ההרתעה. חוץ מזה, צריך להבהיר לאזרחים האיראניים שהמשטר שלהם לא יכול להגן עליהם. שדות הנפט צריכים לבעור. החשמל צריך להיפסק. צריך לפגוע לפחות בחלק ממערך הגרעין"

"פגענו באחת הדמויות הכי בכירות במערך הטרור האיראני ולכן הם היו חייבים להגיב. במזרח התיכון לא סופרים את החלש. הרי האיראנים רוצים שלא נהיה פה. אנחנו צריכים לייצר חוסר יציבות שלטונית באיראן. אנחנו רואים שם את הפאניקה של האזרחים. אני שומע ממקורות איראניים שהרחוב כמרקחה. הם לא יודעים איך ומתי ישראל תגיב וזה מצטרף לכל הביקורת שלהם על המשטר".



0 תגובות