החשש לבחורי הישיבות ושיחת ההרגעה של מזכיר הממשלה

    מוטי הלפרין No Comments on החשש לבחורי הישיבות ושיחת ההרגעה של מזכיר הממשלה

    השרים החרדים הביעו דאגה לבחורי הישיבות אתמול בישיבת הממשלה: האם הצבא יתחיל לזמן את הבחורים לגיוס? "אסור שזה יקרה"

    Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu arrives to a government conference at the Prime Minister's office in Jerusalem on September 27, 2023. Photo by Chaim Goldberg/Flash90 *** Local Caption *** ישיבת ממשלה ביבי בנימין נתניהו ראש הממשלה יצחק גולדקנופף שר השיכון צילום: Chaim Goldberg/Flash90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    האזינו לראיון>>>

    סאגת הגיוס: במהלך ישיבת הממשלה אמש העלו השרים החרדים את החשש לגורלם של בחורי הישיבות, שכרגע ללא מעמד חוקי מוסדר. החרדים תהו האם המדינה תתחיל לעצור בחורים עד שיעבור חוק גיוס מוסדר. "אסור שזה יקרה" אמרו.

    השר מאיר פרוש ציין, כשהדיון בממשלה הגיע לסעיף של קיצוץ רוחבי למשרדים בכדי לאפשר לשב"ס לכלוא יותר מחבלים, כי "הקיצוץ במשרד שלי כבר תפוס לתאי כלא בשביל בני הישיבות שייעצרו כי לא הלכו לצבא".

    עוד לפני ישיבת הממשלה, מזכיר הממשלה יוסי פוקס קיים 'שיחות הרגעה' עם השרים החרדים – מאחר והופתעו לראות שנושא הגיוס עולה לדיון בממשלה.

    השר יצחק גולדקנופף תהה בפני פוקס האם חוק הגיוס עצמו יעלה להצבעה, כך גם עוד שרים, מזכיר הממשלה הבהיר כי לא מדובר בחוק עצמו אלא בדיון שיקבע כי עמדת ראש הממשלה נתניהו כפי שהציג אותה בבג"ץ – היא עמדת הממשלה כולה.



    0 תגובות