לאור החלטת הגר"ש בעדני: הסתיימה דרכו של אלי ישי בש"ס

    מני גירא - שוורץ, גואל ועקנין No Comments on לאור החלטת הגר"ש בעדני: הסתיימה דרכו של אלי ישי בש"ס
    14:39
    03.06.24
    אבי יעקב No Comments on מתח פוליטי לקראת נאומי בן גביר וסמוטריץ'; נתניהו מנסה למזער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הדרמה בש"ס מתחילה לקבל כיוון. אלי ישי לא יכהן בכנסת הבאה כחבר כנסת מטעם ש"ס, זאת על פי הכרעת הגאון הרב שמעון בעדני חבר מועצת החכמים, לאחר שיחה שקיים עם נשיא המועצת חכם הגר"ש כהן.

    כפי שפירסמנו בשבוע שעבר הגיע ישי לפגישה במעונו של הרב בעדני. שם הוצגו בפניו אפשרויותיו להישארות בש"ס

    ישי מצידו העלה דרישות הכוללות חופש הצבעה בענינים מדיניים והכרה בעצמאותו אל מול סמכות היו"ר דרעי – הרב בעדני שסירב לשמוע על כך ואף דרש ממנו התחייבות הפוכה, הופתע לשמוע איום מרומז מפי ישי בדבר הליכה למפלגה עם אורי אריאל.

    מקורבי הרב בעדני מספרים על שיחה קשה נוספת שהתקיימה למחרת, טלפונית. ובה הודיע הרב בעדני למקורב לישי, זאת לאחר שאת ישי עצמו לא ניתן היה להשיג בטלפון – על החלטתו; כיוון שישי אינו מכיר יותר בסמכות מועצת החכמים, הרי שמבחינתו הוא סיים דרכו בש"ס.

    אריה דרעי בשיחות סגורות למקורביו ציין; באמת שרציתי לאחד השורות ולאפשר לישי מקום של כבוד בתנועה של מרן זיע"א. צר לי שכפי הנראה גורמים בסביבת ישי סוחבים אותו למקום שמשמעותו נגד חכמי התורה.

    דובר ש"ס יעקב בצלאל מסר בתגובה; חבר מועצת חכמי התורה הגר״ש בעדני הודיע לפני שעה קלה ליו״ר תנועת ש״ס אריה דרעי כי לאחר תיאום עם נשיא המועצת הגר״ש כהן הוא מורה לו שלא לקיים מחר פגישה עם ח״כ ישי. הגר״ש בעדני הוסיף כי כל נושא ח״כ ישי וכוונות הפרישה יטופל אך ורק ע״י מועצת חכמי התורה. כמו״כ ניתנה הוראה לכל פעילי ונציגי התנועה שלא להתראיין בנושא כלל ולהתרכז במערכת הבחירות שעומדת לפנינו.



    0 תגובות