התכנסו בתל אביב • ח"כי ש"ס: "לא לפילוג"

    גואל ועקנין, מני גירא שוורץ No Comments on התכנסו בתל אביב • ח"כי ש"ס: "לא לפילוג"
    17:00
    03.06.24
    נתי קאליש No Comments on משרד החקלאות הכחיש פניות בנושא הכלבים; העירייה מציגה תיעוד

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כל חברי הכנסת של ש"ס למעט יו"ר התנועה אריה דרעי וח"כ אלי ישי התכנסו היום בתל אביב להתייעצות סיעתית שלאחריה הם יצאו בקריאה לאלי ישי שיתעשת ויעשה הכל להישאר בתנועת ש"ס תחת היו"ר הנוכחי ח"כ אריה דרעי.

    חברי הכנסת אמרו כי מרגע שהוחלט בעבר ע"י מועצת חכמי התורה בראשותו ועל דעתו של מרן הגאון הרב עובדיה יוסף זצ"ל שדרעי הוא זה שיעמוד בראשות התנועה אין לנו אלא דעת תורה ואין סיבה לנהוג בשיטת איש הישר בעיניו יעשה.

    IMG-20141214-WA0041

    חברי הכנסת אף קראו לאלי ישי לבטל דעתו בפני מועצת חכמי התורה ולעצור את האמירות כלפי מועצת חכמי התורה שכביכול משמשת חותמת גומי לרצונותיו של דרעי.

    אחד מחברי הכנסת שנכח במפגש אמר שגם בחייו של מרן הוא היה שולח אותם לא מעט פעמים לשמוע את דעתו של מרן הרב שלום כהן וכי הנהגתו היתה מקובלת על מרן לאורך כל השנים.

    כ"כ ביקשו חברי הכנסת להזכיר לו את מה שקרה עם ח"כ לשעבר חיים אמסלם שנתן משמעות רבה לסקרים שנתנו לו 4-5 מנדטים ובסוף סיים ללא כלום ועל כן קראו לישי שלא להסתנוור מהסקרים וממה שהם מנבאים לו בימים אלו.

    בסיום הישיבה הוציאו החכי"ם הודעת סיכום עם הדברים הבאים: "אנו הח״מ חברי הכנסת של סיעת ש"ס הנאמנים לדרכו של מרן  והנשמעים להוראות מועצת החכמים בנשיאות מרן ראש הישיבה חכם שלום מודיעים בזאת כי למרות שהדבר מובן מאליו גם המובן מאליו מוטב שייאמר אנו מחזקים את ידי יו"ר התנועה אשר מונה מפי קודשו של מרן זצ״ל וחברי מועצת החכמים , אנו קוראים לחברנו אלי ישי לחזור בו מכוונתו לפלג את התנועה, ולהישמע להוראות מועצת חכמי תורה, על החתום: חברי סיעת ש"ס בכנסת".



    0 תגובות