ירושלים: תלמיד ישיבה נדקר בסמוך לשער שכם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ירושלים: תלמיד ישיבה נדקר בסמוך לשער שכם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תלמיד ישיבה כבן 21 ממוצא אמריקאי נדקר הערב (חמישי) בגבו באמצעות מברג, ברחוב הגיא, בסמוך לשער שכם בעיר העתיקה בירושלים.

    ממד"א נמסר כי "בשעה 19:14 נמסר למד"א מרחב ירושלים על צעיר שנדקר ברחוב סולטאן סולימן סמוך לשער שכם במזרח ירושלים. חובשים ופאראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבית החולים שערי צדק צעיר יהודי כבן 21 במצב בינוני עם פצע דקירה בפלג גופו העליון".

    מאיחוד הצלה נמסר כי "מתנדבי איחוד הצלה מטפלים כעת בנפגע מדקירה ברחוב הגיא בירושלים – שער שכם, נדקר ע"י חפץ חד בפלג גופו העליון, בשלב זה הוא בהכרה מלאה, הרקע ייבדק ע"י המשטרה".

    פאראמדיק מד"א רפאל הרבסט שטיפל בפצוע סיפר: "כשהגענו סמוך לשער שכם סימנו לנו לעצור ועוברי אורח הובילו אלינו צעיר כבן 21 בהכרה מלאה כשהוא דקור בפלג גופו העליון מחפץ חד. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ופיננו אותו  לבית חולים תוך כדי טיפול רפואי שכלל מתן חמצן ונוזלים. בדרך הוא תיקשר איתנו וסיפר שכשהלך בעיר העתיקה הרגיש חבטה חזקה בגבו. מצבו מוגדר בינוני והוא הועבר ישירות לחדר הניתוח בבית החולים".

    בתגובה לפיגוע הדקירה בירושלים הערב אומר ח"כ דני דנון כי "השקט בירושלים הוא מדומה. אסור להבליג לטפטוף הפיגועים ונדרש לפעול ללא רחמים כנגד כל פגיעה באזרחי ישראל. יש לאפשר ליהודים להגיע בבטחה לכותל גם במחיר צמצום מרחב התמרון של הפלשתינים".



    0 תגובות