תורה וגדולה: בחור ישיבה יפוצה בלמעלה ממיליון וחצי שקלים

    דוד לזר No Comments on תורה וגדולה: בחור ישיבה יפוצה בלמעלה ממיליון וחצי שקלים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בחור ישיבה מצפון הארץ שנפצע בתאונה בעת שרכב על טרקטורון יפוצה בלמעלה מ1.5 מיליון שקלים. כך פסק בית המשפט המחוזי בחיפה בימים האחרונים. וזאת למרות בקשתה של הנתבעת המאגר הישראלי לביטוחי רכב ("הפול") להמעיט בסכום הפיצויים בשל העובדה שהנפגע הינו בחור ישיבה ובשל כך לא התכוון לצאת למעגל העבודה ולכן יכולת ההשתכרות שלו נמוכה ובשל כך גם הפיצויים.

    בפסיקה קבעה השופטת יעל וינר כי בשל הצהרתו של הנפגע ושל בני משפחתו יש להתייחס לגביו ככל מי שעדיין לא כתב את סיפור חייו התעסוקתי ולפצותו בצמוד לשכר הממוצע בשוק. שווי פיצויים שיצא למעלה מ1.5 מליון ₪.

    עו״ד אביטל פז ממשרד עו״ד טירן פז מבהירה כי "הנפגע בתאונת דרכים אשר סובל מנכות ובוודאי מנכות משמעותית, מאבד לעיתים מפוטנציאל ההשתכרות שלו ובתי המשפט מפצים אותו על ההפסד הזה למשך כל ימי חייו עד לגיל הפנסיה. כלומר, חברת הביטוח שמשלמת את הפיצוי תקדים ותשלם את הסכום הכולל כבר במועד פסק הדין אף כי מדובר בהפסדים שיתרחשו בעוד שנים רבות. כאשר מדובר באנשים צעירים מדובר ברכיב מאוד משמעותי מסך הפיצויים ולכן חברות הביטוח מנסות תמיד לחלוק על גובה השכר על בסיסו יש לערוך את החישוב וטוענות שיש להקטינו באופן משמעותי".



    0 תגובות